پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برنامه ریزی گسترده اصلاح‌طلبان برای ۲خرداد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 424085
در حالی که بیش از یک سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، اصلاح طلبان به بهانه جشن دوم خرداد، همایش های انتخاباتی خود را برگزار می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، در حالی که هنوز یک سال تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده است، جریان اصلاح طلب در کشور با محوریت احزاب تازه تأسیس آزادی و ندا قصد دارند همایشی را در راستای بزرگداشت دوم خرداد دراین روز برگزار کنند.

این همایش‌ها با هماهنگی و تعامل نیروهای اصلاح طلب در کشور با بهانه برگزاری جشن و ایجاد نشاط سیاسی در کشور برگزار می شود.

گفته می‌شود هدف اصلی اصلاح طلبان از برگزاری این همایش ها رسیدن به یک اجماع کلی و همچنین ایجاد یک همگرایی با محوریت رهبران اصلاح طلبی در استان هاست.

سخنرانان زیادی برای حضور در این همایش‌ها در نظر گرفته شده است که قرار است در تعدادی از استان ها برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب حاضر شوند.

تا کنون روند اعطای مجوز برای برگزاری این همایش در استان ها به مشکلی برنخورده و اکثر استانداران و فرمانداران کشور به صورت ضمنی با این برنامه ها موافقت کرده اند، هرچند برخی از این همایش ها نیز طی چند روز گذشته برگزار شده است.

برنامه‌های دوم خرداد که سال‌های گذشته در کشور برگزار شده است،‌ حاشیه های زیادی را به همراه داشته به طوری که در برخی از این همایش ها خطوط قرمز نظام رعایت نشده است.

یکی از محورهای این همایش‌ها در سال‌های گذشته تأکید بر رفع حصر سران فتنه و آزادی زندانیان سیاسی بوده که همن موضوع باعث شد تا دید مثبتی به این همایش‌ها وجود نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *