پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

ناوگان «آزادی۳» در تصرف رژیم صهیونیستی

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 430583
رژیم صهیونیستی یک کشتی اروپایی که قصد انتقال کمک های بشر دوستانه به غزه داشت را توقیف و به یکی از شهرهای اراضی اشغالی هدایت کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از الجزیره خبر داد، رژیم صهیونیستی صبح امروز یک کشتی از کشتی های حامل کمک های بشر دوستانه به غزه را توقیف کرد.

گفته می شود که ارتباط با کشتی اصلی این ناوگان با نام «ماریان و گوتبورگ» در ساعت ۸ صبح امروز به وقت محلی همزمان با نزدیک شدن سه قایق نظامی رژیم صهیونیستی قطع شد.

ماریان بخشی از یک ناوگان کوچک دریایی شامل ۴ کشتی است که در مجموع «ناوگان آزادی ۳» نامیده می شوند. ۱۸ نفر از طرفداران فلسطین در میان سرنشینان این ناوگان حضور دارند که از آن میان می توان به «باسل قتاس» نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی، «منصف مرزوقی» رئیس جمهوری سابق تونس و «درور فیلر» فعال طرفدار فلسطین اشاره کرد.

سخنگوی این ناوگان، اقدام متجاوزانه رژیم تل آویو را که در آب های بین المللی رخ داد، به عملیات دزدهای دریایی تشبیه کرد.

ناوگان آزادی ۳ در فاصله ۱۰۰ مایل دریایی از ساحل غزه به تصرف رژیم اشغالگر صهیونیستی درآمد و از آنجا به بندر «اشدود» در سرزمین های اشغالی منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
حقوق بشریا پس کجایند؟ اینجا آمریکا وهوادارانش مرده اند؟