جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دشمن برای نابودی اسلام هرکاری می کند

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 380985
مسئول قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای اصلی دشمن فحشا بوده و آنان در فحشا هیچ حدی را رعایت نمی‌کنند، گفت: دشمن برای نابودی ما تمام حریم ها را از بین برده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه پنج شنبه در نشست روشنگری دجال واره ۳ در سینما شقایق بابلسر با بیان اینکه هویت ما ایرانی ها، انقلاب اسلامی ما است، اظهار کرد: در سراسر دنیا کشور ما را با انقلاب اسلامی ایران با معماری امام راحل (ره) می شناسند.

وی با تأکید بر سه اصل هویت شناسی، هدف شناسی و ارزیابی نقطه هدف، افزود: مهم ترین هدف امام راحل در تشکیل نهضت انقلاب اسلامی، سرنگونی رژیم شاهنشاهی، استقرار جمهوری اسلامی و سپردن پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) بوده است.

طائب با بیان اینکه با بررسی نقطه هدف در تشکیل نهضت انقلاب اسلامی در می یابیم، سرنگونی رژیم شاهنشاهی، استقرار جمهوری اسلامی محقق شده است و اکنون باید برای رسیدن به هدف نهایی یعنی سپردن پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) زمینه ظهور آن حضرت را فراهم آوریم، افزود: برای این کار باید تربیت نیرو را آغاز کرد، چرا که ایشان به سرعت پس از ظهور، کار خود را آغاز می کنند و باید در کشورها و شهرهای جهان، نیروهای ایشان تربیت شده و آماده باشند.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه در موضوع انرژی هسته ای، سه پرسش این انرژی را برای چه می خواهیم؟، چرا عضو آژانس انرژی شدیم؟ و چرا درباره این حق مان، مذاکره می کنیم؟ مطرح است، گفت: امروزه در دنیا دانش هسته ای به عنوان یکی از قدرت های برتر محسوب می شود.

وی افزود: کسب دانش، پیروی از دستورات الهی، اسلامی و عاملی بازدارنده در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: انجام مذاکرات نیز از راه هایی بوده که می توان به دنیا نشان داد ایران به ساخت بمب اتمی نمی اندیشد همچنین پاسخی بود به افرادی که به مذاکره با آمریکا خوشبین هستند و در صورت عدم انجام این مذاکرات، عده ای قصد داشتند که تمام مشکلات را به عدم ارتباط و مذاکره به این کشور پیوند دهند.

طائب گفت: تمام هدف دشمن بازداشتن مردم از رسیدن به هدف اصلی و نهایی ما است و اگر در مسیر رسیدن به هدف اصلی مان کوتاهی کنیم، ممکن است ۱۰۰۰ سال از هدفمان عقب بمانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *