شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

تعجب ظریف از اقدام بیهوده آمریکا

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 380886
وزیر خارجه ایران با تاکید بر بی تاثیر بودن تحریم ها علیه ایران از علاقمندی آمریکا به اعمال تحریم بر ایران ابراز تعجب کرد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از الجزیره خبر داد، محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از علاقمندی آمریکا به اعمال تحریم علیه ایران ابراز تعجب کرد.

محمد جواد ظریف روز گذشته در سخنانی در شورای روابط خارجی آمریکا و قبل از آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ گفت: آمریکا شیفته تحریمها شده است زیرا بر اساس توافقنامه کنونی باید تحریمهای ایران برداشته شود.

وی در ادامه افزود: علت مخالفت کنونی کنگره آن است که می خواهد تحریمها باقی بماند. تحریمها به خودی خود به یک هدف تبدیل شده است و سودی ندارد.

ظریف با بی نتیجه خواند اثر تحریم ها گفت: زمانی که تحریمها در خصوص پرونده هسته ای آغاز شد ایران ۲۰۰دستگاه سانتریفیوژ داشت اما اکنون ایران۲۰ هزار دستگاه سانتریفیوژ دارد. ما در ایران معتقدیم این تحریمها به غیر از اینکه باعث رنج و سختی برای اقتصاد و ملت است هیچ نتیجه دیگری ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از کدخدا چه خبر؟
اگر واقعا تعجب کرده باید تاسف خورد به حال وزیر مملکت که هنوز دشمنش را نمی‌شناسد
جناب ظریف بالاخره یه حرف حسابی زدید.....!!!!