جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نمودار آماری نقض آتش بس در غزه

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 372083
این درحالی است که موارد نقض آتش بس از سوی گروههای فلسطینی هیچ قتلی به دنبال نداشته و تنها چهارصد زخمی به دنبال داشته و مابقی یعنی ۹۶ درصد بون خونریزی و جراحت بوده است.
به گزارش جهان به نقل از قدسنا، براساس نمودار آماری نقض آتش بس امضا شده در نوامبر سال ۲۰۱۲، رژیم صهیونیستی تا قبل از آغاز جنگ اخیر غزه ۱۹۱ بار و گروههای فلسطینی ۷۵ بار آتش بس غزه را نقض کرده اند.


درحالیکه رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره جنبش حماس را ناقض آتش بس می دانند، پایگاه انتفاضه الکترونیک براساس آمارهای رسمی، نمودار آماری از نقض آتش بس امضا شده در نوامبر سال ۲۰۱۲ بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری مصر منتشر کرد که در آن نشان داده می شود رژیم صهیونیستی تا قبل از شروع جنگ غزه که از هشتم جولای آغاز شد، در این مدت ۱۹۱ بار و گروههای فلسطینی ۷۵ بار آتش بس را نقض کرده اند.

در این نمودار آماری همچنین نشان داده می شود که از موارد نقض آتش بس غزه از سوی رژیم صهیونیستی ۱۰ درصد منجر به کشتار، ۴۲ درصد منجر به زخمی یا اسارت و ۴۸ درصد بدون خونریزی و جراحت بوده است و این درحالی است که موارد نقض آتش بس از سوی گروههای فلسطینی هیچ قتلی به دنبال نداشته و تنها چهارصد زخمی به دنبال داشته و مابقی یعنی ۹۶ درصد بون خونریزی و جراحت بوده است. رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه که از هشتم جولای آغاز شده و همچنان ادامه دارد تاکنون بیش از ۸۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۵۲۰۰ نفر را نیز زخمی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *