پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
آیت الله صافی گلپایگانی:

همه وظیفه دارند مجری قانون اسلام باشند

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵
کد مطلب: 419784
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه افتخار مملکت ما این است که در سایه‌ قرآن و قوانین حیات‌بخش اسلام هستیم، گفت: همه‌ نهادهای کشور وظیفه دارند که مجری قانون اسلام باشند و بر آن افتخار کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خدمات شما به خانواده‌های شهدا بسیار ارزنده و مغتنم است و کار شما در درگاه خداوند متعال دارای ارزش و اجر فراوان است.

وی با توجه به روحیه‌ اسلامی‌ خواهی شهیدان و ملت مسلمان ایران در اول انقلاب و در زمان دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان بسیار عزیزی شهید، جانباز و اسیر شدند که هدفشان فقط احیای ارزش‌های اسلامی و اجرای قوانین مقدس اسلام بود و اصل پیدایش این انقلاب هم برای حاکمیت اسلام در مملکت بود.

استاد برجسته حوزه افزود: وظیفه‌ امروز ما مخصوصاً دولتمردان این است که راه شهدا را ادامه داده و خط دفاع از ارزش‌ها را همیشه حفظ نمایند. افتخار مملکت ما این است که در سایه‌ قرآن و قوانین حیات‌بخش اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نیت پاک شهيدان هم برای اجرای احکام اسلام و دستورات شرع مقدس بود، گفت: اگر نهادهای انقلابی ما ارزشمند هستند؛‌ به خاطر اجرای خوب قانون اسلام است و این بزرگترین افتخار یک نهاد است که مجری قانون اسلام و دستورات قرآن باشد.

آیت الله صافی ادامه داد: هر فرد و نهادی در این مملکت هرچه بیشتر به قوانین شرع مقدس احترام گذاشته و به آن اهمیت دهد و اجرای آن را برای خود اصل و هدف بداند و به آن افتخار نماید، پیش خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) مأجور و مقرّب است.

وی با بیان اینکه اینجانب بسیار نگران شدم از اینکه بعضی حرف‌هایی زده می‌شود که فلان نهاد مثلاً نباید مجری قانون اسلام باشد، گفت: این حرف درست نیست و مسئولان ما باید مراقبت بیشتری نمایند که سخنانی زده نشود که باعث نگرانی مردم با ایمان شود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان ضمن قدردانی و تشکر از خدمات صادقانه‌ی حجت ‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید، برای موفقیت بیشتر عزیزانی که به خانواده‌ شهدا و جانبازان سرافراز خدمت می‌کنند دعا کرد و گفت: انشاالله توجهات امام زمان علیه الصلاه‌ والسلام همیشه با شما باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *