جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توسعه اینترنت به روستاهای بالای ۳۰ خانوار

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 415085
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارتباطات بر توسعه شبکه های اینترنت در روستاها در سال جدید تأکید کرد و گفت: استفاده از منابع تخصیص داده شده برای کاهش شکاف دیجیتالی در استان ها از برنامه های ما است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرتضی براری تصویب اساسنامه پست در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از برنامه های آتی وزارت در سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: درسال ۹۴اقدامات لازم را برای حفظ جایگاه حاکمیتی پست بانک در مجلس شورای اسلامی و دولت انجام خواهیم داد.

وی استخراج خلأهای قانونی در بخش و ارائه طرح یا لایحه در راستای به حداقل رساندن این مشکلات در مجلس یا دولت را ضروری برشمرد و ادامه داد: پیگیری تصویب اساسنامه سازمان نظام مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس، در دستور کار قرار داد.

معاون حقوقی وزارت ارتباطات اظهار کرد: در سال ۹۴ به دنبال ساماندهی دفاتر ICT روستایی و توسعه آنها به دفاتر پیشخوان روستایی هستیم.

وی توسعه خدمات به صورت الکترونیک و توسعه شرکت های دانش بنیان را ضروری دانست و افزود: توجه به اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش بهره وری و رفاه در استان ها از جمله برنامه های این معاونت در سال ۹۴ است.

براری بر استفاده از منابع تخصیص داده شده برای کاهش شکاف دیجیتالی در استان ها تأکید کرد و افزود: توسعه تلفنی خانگی به تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار، توسعه شبکه اینترنت به تمامی روستاهای بالای ۳۰ خانوار و پوشش حداکثری روستاهای پرجمعیت در دستور کار قرار دارد.

وی بر تحقق دولت الکترونیک با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: تصویب ساختار استانی، تأمین ساختمان و نیازهای استانی در اولویت ما قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *