شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

زمان بهره‌برداری مرکز مغز و اعصاب تهران

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 365586
رئیس افتخاری پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب ایران گفت: مرکز مغز و اعصاب تهران با تلاش‌هایی که صورت گرفته تا پایان سال ۲۰۱۵ ‌به پایان می‌رسد و می‌توان استفاده از این مرکز را آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پروفسور مجید سمیعی شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست مسئولان اصفهانبا وی و تجلیل شهرداری اصفهان از وی در جمع خبرنگاران پیرامون شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان همیشه شهر تاریخ و هنر بوده و من همیشه روی این موضوع تأکید کرده‌ام؛ اصفهان ‌نماد ایران اسلامی بوده و من به همه گفته‌ام که اگر به ایران سفر کرده و به اصفهان نیایند، بدون شک از این سفر هیچ بهره‌ای نبرده‌اند.

وی با اشاره به حضورش در این مراسم بیان کرد: پس از سفری که به ایران داشتیم و در کنگره علوم اعصاب در تهران شرکت کردیم من از ۷۰ همراه خودم که از استاتید بزرگ دنیا در زمینه مغز و اعصاب هستند، به اصفهان دعوت کردم و علاقمند بودم این اساتید از شهر تاریخی اصفهان بازدیدی به عمل بیاورند.

رئیس افتخاری پژوهشکده بین‌المللی مغز و اعصاب ایران درباره راه‌اندازی مرکز علوم و اعصاب اصفهان تصریح کرد: عشق و علاقه من برای تولید و رشد علم در ایران سبب شد تا با کمک جمعی از استادان و همکاران، مرکزی مثل مرکز مغز و اعصاب آلمان در ایران درست کنیم و اکنون شرایط ایران به حدی رسیده که با استفاده از امکانات می‌تواند آینده خود را با جوان پر تلاش بیمه کند.

وی افزود: من هنوز چون بازدیدی از این مرکز نداشتم، نمی‌توانم جزئیاتی را درباره این مرکز بدهم؛ مرکز مغز و اعصاب تهران هم با تلاش‌هایی که صورت گرفته حدودا تا پایان سال میلادی آینده به پایان می‌رسد.

سمیعی با تأکید بر پیشرفت ایران در حوزه مغز و اعصاب خاطرنشان کرد: ما با توجه به پیشرفت ایران در حوزه مباحث علمی، در مسئله مغز واعصاب هم پیشرفت داشته‌ایم.

وی بیان کرد: امیدوارم با تکمیل شدن ساختمان مرکز علمی مغز و اعصاب اصفهان ساختمان نیروی انسانی علمی آن هم تکمیل شود زیرا جوانان ما امروز این قابلیت را دارند تا با کمک مسئولان بتوانند آینده خوبی برای ایران رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *