سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۳۶

نامه‌حدادیان‌‌درباره‌ماجرای حاج‌محمودکریمی

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 336182
سعید حدادیان تاکید کرد: عجیب نیست که رسانه‌های صهیونیستی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در خصوص مسائل مطرح شده درباره حاج محمود کریمی متنی را به رشته تحریر درآورد. این متن که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه ۱۹)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه ۳ معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (۱) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن ۴۵ سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (۲) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

۱. سوره مبارکه قصص- آیات ۹ و ۱۰

۲. سوره مبارکه شعرا - آیه ۱۹
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله خداوند متعال تمام خادمین و نوکران ابا عبدالله (علیه السلام) را در پناه خودش محافظت نماید و دست دشمنان و کوردلان را از ضربه زدن به این انقلاب تا زمان ظهور صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عجله الله تعالی فرجه الشریف) که به سزای اعمالشان خواهد رساند، کوتاه گرداند.
France
امثال جماعتی که فرصت گیر اوردن برای عقده گشایی علیه نوکران اهل بیت (ع) اگر دریا دریا هم بهشون خدمت کنی باز همون نامردی هستن که بودن و همه چیزو با مقیاس کج خودشون فقط قبول دارن و خروار خروار خوبی رو با یک سونفتهم یا لغزش نابود می کنن.
سید
نوکری اباعبدالله همیشه عزت می آورد وبدخواهان را رسوا و نا امید میکند. کینه توزان چه بخواهند و یا نخواهند حاج محمود کریمی برای ما و همه ی هیئتی ها عزیز است. خدا حفظشان کند.
ali
اینا نوکر عبا عبداله نیستن ...
محمدرضا
آفرین به این قلم که مختصر و مفید حقیقت رو بیان کرد. بر بد دل و بد چشم و بد خواه لعنت...
رضا
عمل بد از سوی هرکس سر بزند بد است بدتر ان که این عمل از سوی یک مداح صورت بکیرد.
مطمئنی عمل بدی انجام داده؟!
حسن
شما از كجا ميدوني و مطمئني كه عمل ايشون بد بوده كه حكم صادر ميكني ؟
چرا ندونسته قضاوت ميكنن ؟
براي اين قضاوت هاي ندونسته فردا بايد جواب بدين
چشاي بعضيا رو انگار ايزوگام كردند دستهاي دشمن رو نميبينند كه هدفشون تخريب بال سرخ حسيني هست
Iran, Islamic Republic of
توهم توطئه تا کی؟؟؟؟؟؟؟
...
مهدی
یعنی دفاع از جان وناموس کار بدی است و حمله به افراد در روز روشن از سوی اراذل و اوباش کار پسندیده ای است؟ باید میگذاشت تا مثل مرحوم داداشی سلاخی اش میکردند ؟من نمیدانم اینها که این حرفها را میزنند اگر یک عده اراذل و اوباش به خودشان و خانواده شان حمله کند چکار میکنند.خیلی عجیب است .حاج محمود که داشته راهش رو میرفته اونها به حاج محمود تعرض کرده اند و او را مجبور کرده اند که از ماشین پیاده بشه وقصد حمله به او و خانواده اش را داشته اند حاج محمود هم به حکم عقل وقانون تیر اندازی هوایی کرده خوب این چه عیبی داره؟؟؟
مگه ندیدی سردار رادان گفت اراذل و اوباش نبودن؟؟
حق جو
Finland
کسی مادرزاد اراذل و اوباش بدنیا نمیاد! کارشون که اراذلی گری بوده! نبوده؟
تفنگ اگه دست مداح نباشه می افته دست اراذل و اوباش.خیلی هم کار خوبی کرده.
خيلي بي معنا بود . سلاح دست هر كسي غير از نيروهاي انتظامي خلاف قانون است .
م
Iran, Islamic Republic of
؟
چه عمل بدی؟
شما مگر قاضی هستید؟
چرا یک طرفه حکم صادر می کنید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد برادر اين عمل بد رو ميشه برا ما تعريف بفرماييد ؟ دقيقا عمل بدي كه شما اشاره كردي كدوم عمل بوده ؟
قضاوت کار مشکلیست!!
محمد
باسمه تعالی

دشمنان به خوبی دانسته اند آن چه اسلام را نگه داشته است همین محرم و صفر است و آن چه در محرم و صفر دنیا را آسمانی و فرش را عرشی و فضا را حسینی می کند، سخنان ارزشمند گویندگان مذهبی امثال حاج محمود کریمی و حاج سعید حدادیان و حاج سید مهدی میرداماد و امثالهم هست. بنابراین اصلا عجیب نیست که وهابیت پلید و صهیونیسم خبیث بخواهند این صداها را به نحوی خاموش کنند. یکی از طراحی های انها همین ماجرای اخیر است و به نظر می رسد لازم است دستگاه های امنیتی به این مسأله ورود کنند و عوامل پشت پرده آن را بیابند. اما مسءله عجیب این است که عده ای که به ظاهر مسلمان و شیعه اند، با نادانی و حماقت آب در آسیاب دشمن می ریزند و همصدا با صهیونیسم و وهابیت به حمله به این عزیز دل مردم حسینی کشورمان می پردازند. امروز تیتر یکی از روزنامه های معلوم الحال صدور حکم محاربه برای این مرد بزرگ بود.
.. در حالی که امثال مهدی هاشمی و محمد خاتمی و موسوی و کروبی و اهانت کنندگان به امام حسین (ع) در عاشورای 88 آزادانه در این جامعه به فتنه گری مشغولند، بخواهد کوچکترین حکمی بر علیه این عزیز دل ما صادر کند. به خود امام حسین (علیه السلام) همه هیئت های مذهبی و عاشقان امام حسین از سراسر ایران با راه انداختن هیئت های عزاداری به سوی تهران خواهیم امد و این دفعه کار فتنه و فتنه گران را یکسره می کنیم.
اگر با این جریان عاقلانه برخورد نشود، منتظر چنین برنامه هایی برای حدادیان و میرداماد و سلحشور و حاج مهدی سماواتی و دکتر رفیعی و آقای عالی و آقای فرحزاد و میرباقری و .... باشید.
بدا به حال کسانی که برنامه های وهابیت پلید را در عراق و لبنان و سوریه و بحرین و پاکستان و افغانستان و روسیه و ... می بینند، اما ذره ای عقل خود را به کار نمی گیرند تا بفهمند این جریان با واسطه یا بی واسطه از دلارهای عربستان پلید و برنامه ریزی صهیونیسم خبیپ مدیریت و اجرا می شود.
حسین
اشتباه منفی دادم
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اقا چه چرا يكطرفه به موضوع نگاه ميكنيد ما بايد طوري رفتار كنيم كه بهانه دست دشمن نديم طرف چون مداح اهل بيته بايد بيشتر مواظب رفتار و گفتار و كردار خود باشد
ا...
بهروز
اگر این صحبت را کسی مثل خود حاج محمود می زد قابل قبول بود نه فردیکه خود....
شما حمايت نكني كي حمایت کنه؟
يك عمر براي امام حسين مداحي كرد ولي حسيني نشد كه اگه ميشد به خاطر يه تصادف به ملت تيراندازي نمي كرد.
عزیزم حالا اگه این مردمی که شما می گید ، چار تا چاقو میکردن توی شکم ایشون !!! باز هم همین رو میگفتی ؟!!! نکنه اینا هم مردم خداجو بودند ؟؟؟!!!
كسي كه اونجا نبوده ولي رئيس پليس تهران گفت كه اين افراد در تعريف و مصاديق اراذل و اوباش نبودند با اين تعريف بايد قبول كنيم ايشون روي مردم عادي اسلحه كشيده
Iran, Islamic Republic of
زود قضاوت کردی هموطن. امیدوارم یه روز برای این حرفت شرمنده خانم فاطمه زهرا (س) نشی
ای ول
درست گفتیدازدستگاه سیدالشهداء می خواهندانتقام بگیرندبه نوکر ایشان حمله می کنندسایت هایی که باعنوان مداح هفت تیرکش ازآقای کریمی نام می برندسایت های معلوم الحال ودگراندیشی هستندکه مشکل اصلی آنها حداقل بی اعتنایی به دستگاه سیدالشهداء است
اراکی
لابد آقایون قضات انتظار داشتند ایشون همینطور وا میستاد تا مثل مرحوم روح الله داداشی شکمش را سفره میکردند و بعد اونا بیایند قاتل رو قصاص کنند . آیا قصاص قاتلین داداشی جای خالی اون مرحوم را برای کشور پر کرد ؟
سعید
برای روشن شدن موضوع خود ایشان یک مصاحبه مطبوعاتی بگذارد وماوقع را تعریف کند....
عجب نامه ای!
اگر کسی مجوز حمل سلاح داشته باشد و نتواند از آن در وقت خودش استفاده کند با دسته کلید که توی جیب همه وجود دارد چه فرقی میکند من باورم نمیشود که محکود کریمی با اسلحه اش سبکسری کرده باشد .
ای ول به حدادیان
علی
من موندم اینا میگن ارازل بودن پلیس میگه نبودن....
شهید گمنام
متن کوتاه و بسیار خوبی بود. باید بدانیم که عزت و ذلت در دستان خدای متعال است و جای هیچگونه نگرانی نیست.