جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اولين مراسم عقد در برج ميلاد

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 156588
به زودي يك مراسم "عقد" در گنبد آسمان برج ميلاد برگزار خواهد شد
به گزارش ایسنا مديرعامل شركت ميلاد آسمان تهران با اعلام اينكه از دو هفته گذشته رستوران گردان و تشريفات (VIP) برج ميلاد را تحويل گرفته‌ايم، از آمادگي اين دو مجموعه براي پذيرش ميهماني‌ها به ازاء هر نفر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان خبر داد.

مطهرنژاد با اعلام اين كه رستوران گردان وVIP آماده پذيرايي از ميهماني‌ها و مراسم‌هاي مختلف شهروندان است، گفت: در حال حاضر آمادگي پذيرش ميهماني‌هايي با حداقل يكصد نفر در رستوران گردان و ۲۰ نفر در رستوران VIP هستيم.

وي با اعلام اينكه رقم‌هاي پيش‌بيني‌ شده براي رستوران گردان و VIP بين ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان براي هر نفر است، يادآور شد: البته بيشتر شدن اين رقم بستگي به نوع خدماتي است كه از طرف مشتري درخواست مي‌شود.

مديرعامل شركت ميلاد آسمان تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا اين رقم براي برج ميلاد با توجه به مصوبه شوراي شهر تهران در مورد متناسب بودن قيمت‌ها با سطح زندگي مردم قابل قبول است؟ توضيح داد: با توجه به اينكه برج ميلاد در اختيار بهره‌بردار خصوصي قرار مي‌گيرد و ما از بهره بردار خدمات مطلوب را مي‌خواهيم، موضوع كيفيت در اين رستوران مطرح است، ضمن اينكه در حال حاضر نيز بسياري از رستوران‌هاي سطح شهر خدماتي را به سازمان‌هاي دولتي و خصوصي و افراد معمولي ارائه مي‌كنند كه در برخي از آن‌ها رقم منو آن‌ها براي هر نفر۷۰ هزار تومان هم است.

وي يادآورشد: با توجه به خدمات متفاوت ارائه شده در برج ميلاد و نيز هزينه‌هاي تاسيسات، آسانسورها و نگهداري مجموعه در ارتفاع بيش از۴۰۰ متري، در نظر گرفتن چنين خدماتي چندان غيرمعمول نيست.

مطهرنژاد با اعلام اين كه به زودي يك مراسم "عقد" در گنبد آسمان برج ميلاد برگزار خواهد شد،به ايسنا گفت: البته اين مراسم شامل جشن نخواهد شد و فقط مراسم رسمي عقد برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: پذيرش انفرادي شهروندان در رستوران گردان و VIP پس از استقرار كامل بهره‌بردار و در ارديبهشت ماه سال ۹۰ انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *