پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

تیم آینده معروف مشخص شد

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 418587
یاران سعید معروف در ال کلاسیکو والیبال روسیه به بلگوری می‌روند تا قهرمان سوپر لیگ این کشور مشخص شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دیدراهای فینال سوپر لیگ والیبال روسیه از فردا (چهارشنبه) بین تیم‌های زنیت کازان و بلگوری بلگورود آغاز می‌شود. این ۲ ابرقدرت روسی با شکست حریفان خود و اقتدار کامل مثل فصل گذشته باز هم به فینال رسیدند. رسانه‌های روسی از این دیدار به عنوان «ال کلاسیکو» والیبال یاد می‌کنند.

بلگوری که ستاره‌های زیادی از جمله تاراس ختی، سرگئی تتیوخین، گیورگی گروزر، دیمیتری موزرسکی، دراگان تراویتسا و دیمتری ایلینیخ را در ترکیب خود دارد در ۲ بازی نخست در سالن «اسپورتس کاسموس» میزبان یازان سعید معروف در تیم زنیت کازان است.

یاران معروف که چند هفته قبل به مدال طلای لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به دست آوردند با تکیه بر بازیکنان شاخص خود مثل ویلفردو لیون، مت اندرسون، ماکسیم میخایلوف، الکسی اسپیریدونوف و نیکولای آپالیکوف انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارند.

از طرف دیگر، عدم تمدید قرارداد سعید معروف، پاسور اول زنیت برای فصل آینده ممکن است روحیه کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را برای فینال سوپر لیگ کاهش دهد. دیدار فینال سوپر لیگ روسیه به صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه انجام می‌شود و زنیت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ میهمان بلگوری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
کدوم تیم؟چرا تیتر الکی میزنید؟حداقل مطلب رو خودتون بخونید.الان تیم آینده معروف کدوم تیم شد؟
Iran, Islamic Republic of
حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان کجا از تیم آینده اسم بردید؟؟؟
خیلی بده کارتون.اولین بار نیست از این کارا انجام میدید
مهسا
تیم آینده سعید کجای خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
اه اه اه کدوم تیم