جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فیلمبردار بولت را سرنگون کرد+ عکس

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 441185
یوسین بولت جامائیکایی در حین خوشحالی بعد از قهرمانی در دوی ۲۰۰ متر با یک فیلمبردار به شدت برخورد کرد و هر دو نقش بر زمین شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، یوسین بولت جامائیکایی بعد از کسب مدال طلای دوی ۱۰۰ متر موفق شد دومین مدال طلای خود را در مسابقات جهانی دو و میدانی در چین و این بار در دوی ۲۰۰ متر کسب کند.
بولت بعد از قهرمانی در حین شادی کردن بود که فیلمبردار مسابقات کنترل خود را از دست داد و همراه با ریل فیلمبرداری از پشت سر به شدت با بولت برخورد کرد و هر دو نقش بر زمین شدند.

این اتفاق باعث مصدومیت جزئی بولت شد اما فیلمبردار چینی به خاطر برخورد دوربین با سرش شرایط چندان خوبی نداشت. بعد از این برخورد دونده جامائیکایی به سمت فیلمبردار چینی رفت و به او کمک کرد تا بلند شود که فیلمبردار چینی با دیدن بولت لبخند بر لبانش نقش بست و آسیب دیدگی را فراموش کرد.

در زمان برگزاری دوی ۲۰۰ متر مسابقات همچون دوی ۱۰۰ متر، ورزشگاه آشیانه پرنده باز هم پر از تماشاگر بود و بعد از قهرمانی بولت نیز او به همراه عده زیادی از هوادارانش عکس سلفی گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *