جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

کاهش ۱۲ درصدی حجم دولت در دستور

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 441987
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در نقشه راه نظام اداری کشور کاهش ۱۲ درصدی حجم و اندازه دولت و توسعه فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شهیندخت مولاوردی در چهل و یکمین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور، با بیان اینکه رشد روزافزون فناوری ارتباطات و اطلاعات همه زندگی ما را متاثر کرده است، گفت: فناوری بر دبیرخانه ها نیز بی تاثیر نبوده و باید ضمن بهره گیری از این فناوری ها به شکل یک ابزار به آن نگاه کنیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: این معاونت نظام یکپارچه مکاتبات را اجرا می کند و با توجه به سیاست چابک سازی دولت، این نظام را توانسته ایم پیاده سازی کنیم.

مولاوردی بیان کرد: پیشرفت های فناوری را نمی توان نادیده گرفت و به این نظام کمک می کند تا پاسخگویی و مسئولیت پذیری افزایش یابد و نظام اداری کارآمدتر شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام اداری کشور اهداف متعددی را در دستور کار دارد به گونه ای که کاهش ۱۲ درصدی حجم و اندازه دولت در دستور کار است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: توسعه فناوری اطلاعات، ارتقاء کیفیت خدمات اداری، واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی، در نقشه راه نظام اداری کشور در حال تحقق است.

مولاوردی با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی باید افزایش یابد، تصریح کرد: این اعتماد در چند سطح باید افزایش یابد و نظام اداری با رعایت حقوق افراد می تواند گزاره اصلی گفتمان دولت یازدهم باشد و با حذف بروکراسی های ناکارآمد به کمک دولت بیاید.

وی یادآور شد: در برنامه ششم توسعه به سمت توسعه متوازن و همه جانبه حرکت می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
شوراي عالي ايرانيان با 60 نفر اخراجي تعطيل شد. مركز ملي مطالعات جهاني شدن نهاد رياست جمهوري با 8 نفر تعطيل شد . ولي بنياد سعدي كه چند صد سال پيش مرده هنوز به كار خود ادامه ميدهد. ممنون از تدبير. بنياد ايران شناسي به كار خود ادامه ميدهد. ممنون از تدبير.