جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تصاویر صدام در سنگرهای داعش

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 411287
روز هفتم عملیات آزادی «صلاح‌الدین»، با روحیه بالای مبارزان در نیروهای امنیتی و مسلح عراقی به دلیل پیروزی‌های استراتژیک روز گذشته آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیروهای مسلح عراقی که با عشائر و نیروهای داوطلب مردمی پشتیبانی می‌شوند، امروز هفتمین روز عملیات آزادسازی «صلاح‌الدین» را آغاز کردند.

این در حالی است که در پی پیروزی‌های پیاپی آنها در این عملیات، روحیه مبارزان بالاتر رفته و در مقابل موجی از وحشت و تردید به جان تکفیری‌ها افتاده است.

۳ خودروی بمب‌گذاری شده داعش در شمال تکریت هدف قرار گرفت

نیروی هوایی عراق، ۳ خودروی بمب‌گذاری شده داعش را که در حال تلاش برای رسیدن به نیروهای امنیتی در منطقه «کصیبه» در شمال تکریت بود، منفجر کرد

تکفیری‌ها که در نبرد با نیروهای داوطلب و نیروهای ارتش، متحمل خسارات زیادی شده‌اند، با مین‌گذاری و بمب‌گذاری‌های کنار جاده‌ای تلاش می‌کنند تا پیشروی نیروهای مسلح عراقی به سوی مرکز شهر تکریت را کند کنند و از سوی دیگر با خودروهای بمب‌گذاری شده تلاش می‌کنند، کاروانهای نیروهای مسلح را هدف قرار دهند زیرا وقوع چنین انفجاری و کشتار شمار زیادی از نیروهای مسلح می‌تواند، اندکی روحیه از دست رفته عناصر داعش را به آنها بازگرداند.


تصویر صدام در سنگرهای داعش

یکی از نیروهای داوطلب مبارزه با داعش که در حال نبرد در استان «صلاح‌الدین» است در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الفرات نیوز» گفت که در برخی سنگرهای داعش پس از تصرف، عکس‌های صدام پیدا می‌شود.



وی گفت که اغلب سرکرده‌های نظامی داعش از افسران گارد ریاست‌جمهوری «صدام» و حزب بعث هستند و پیدا شدن این عکسها نیز این وابستگی به حزب منحله بعث را ثابت می‌کند.

تمرد برخی انتحاری‌های داعش

نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش، امروز اعلام کردند که بر اساس اطلاعات به دست آمده از تکفیری‌های داعش، شماری از انتحاری‌های این گروه تروریستی از دستور سرکرده‌های خود مبنی بر انفجار خود، خودداری کرده‌اند. این مسئله بیانگر وجود شکاف در صفوف داعش و ایجاد موجی از وحشت و تردید میان عناصر آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *