جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

رسوایی ۲ خواهد آمد

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 381885
طی نظرسنجی پیامکی برای ساخت فیلم سینمایی «رسوایی ۲» ۹۵ درصد از مردم خواستار ساخت دومین اثر سینمایی این فیلم توسط مسعود ده‌نمکی شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، چندی پیش عوامل فیلم سینمایی «رسوایی ۲» اقدام به راه‌اندازی نظرسنجی به صورت پیامکی کردند که این نظرسنجی روز گذشته به پایان رسید.

روابط عمومی فیلم سینمایی «رسوایی ۲» طی مطلبی اختصاصی به خبرنگار سینمایی فارس گفت: ۹۵ درصد از مردم ابراز رضایت خود را از نسخه اول فیلم سینمایی رسوایی اعلام کردند و خواستار ادامه ساخت این اثر سینمایی شدند.

بنا بر این گزارش طی این نظرسنجی که به صورت پیامکی صورت گرفته است از مردم خواسته شده بود که نظرات خود را برای ادامه ساخت فیلم سینمایی رسوایی تا پایان روز ۳۰ شهریور اعلام کنند که طی این نظرسنجی صدها هزار تن از مردم با ارسال پیامک به سامانه روابط عمومی این اثر سینمایی خواستار ساخت مجدد آن شدند.

بر اساس این گزارش، عوامل فیلم سینمایی «رسوایی ۲» ساخته مسعود ده‌نمکی با این نظرسنجی ترغیب شدند تا فیلمنامه نهایی این اثر سینمایی که توسط مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده است را جهت دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه دهند.
https://jahannews.com/vdcaa6nem49naa1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa6nem49naa1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسوايي 1 واقعاً زيبا بود.