جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

نجات راننده محبوس شده از زیر خودرو

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 297988
اسماعیلی علت وقوع حادثه را بی‌‌توجهی راننده به اصول ایمنی هنگام کار با جک به منظور تعمیر خودرو عنوان کرد و بیان داشت: راننده خودرو در حین کار با جک به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در زیر خودرو محبوس شده بود.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از نجات راننده محبوس شده در زیر خودروی اتوبوس خبر داد

به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالله اسماعیلی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر درخواست کمک از ستاد فرماندهی سازمان آتش‌‌‌نشانی در خصوص محبوس شدن راننده اتوبوس در زیر خودرو، تیم امداد و نجات بی‌‌درنگ از ایستگاه شماره 100 سازمان آتش ‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به محل حادثه واقع در انتهای خیابان هپکو، اعزام شد.

وی، علت وقوع حادثه را بی‌‌توجهی راننده به اصول ایمنی هنگام کار با جک به منظور تعمیر خودرو عنوان کرد و بیان داشت: راننده خودرو در حین کار با جک به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در زیر خودرو محبوس شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: آتش‌‌نشانان بلافاصله با استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی و به کارگیری جک هیدرولیک خودرو را از روی بدن شخص مصدوم آزاد کرده و وی را نجات و به منظور مداوا تحویل نیروهای اورژانس دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *