جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ثامنی‌ها مشروط لغو محرومیت‌ شده‌اند

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 387285
سرپرست فدراسیون هندبال با اشاره به لغو احکام انضباطی درباره باشگاه ثامن الحجج و برخی از بازیکنان این تیم گفت: بعد از اظهار ندامت برخی از خاطیان گذشته و تشکیل کمیته انضباطی جدید با لغو محرومیت ها به صورت مشروط موافقت کردیم.
به گزارش جهان، خسرو نصیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه بازیکنان خاطی تا لحظه سفر تیم ملی به اینچئون راضی به پیوستن به تیم ملی ایران نبودند. اما تقریبا از رفتار گذشته خود پشیمان شده بودند. مسئولان و وکیل ثامن الحجج هم به همین صورت اظهار ندامت کردند. یک هفته مذاکرات طولانی با باشگاه و بازیکنان داشتیم. آن ها خواستند که سو تفاهم ها برطرف شود ما هم پذیرفتیم که به خاطر منافع هندبال گذشته را فراموش کنیم.

وی افزود: البته ما شرط و شروطی داشتیم و آن ها همه را پذیرفتند. تاکید کردیم که در کادر فنی و مدیریت تیم های ملی دخالت نکنند. با همه این موارد برخی از اعضای کمیته انضباطی همچنان مخالف بودند. در نهایت اما این طرح با اکثریت آرا تصویب شد که باشگاه ثامن الحجج در لیگ شرکت کند و آرای جریمه قبلی تعلیق شود. در نتیجه الان حالت برای باشگاه ثامن الحجج عادی است. مطمئن باشید که در این باره فدراسیون اصلا تحت فشار نبود. خوشبختانه همه مسئولان از برنامه های فدراسیون حمایت کردند. هیات ها هم کاملا حمایت کردند.

سرپرست فدراسیون هندبال همچنین درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی گفت: انشالها برای مسابقات جهانی برنامه های زیادی داریم. اگر مربی برگردد اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام می کنیم. ممکن است کادر تیم ملی ترمیم شود. آنالیزور و بدنساز جدید هم به کادر فنی اضافه می کنیم. انشالله با ترکیب خوبی اعزام شویم و قبل از مسابقات یک تور اروپایی هم خواهیم داشت. برای شرکت در مسابقات جهانی همچنان ماجک سرمربی می ماند و همه ملزم هستند که با او کار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *