جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وزرای خارجه ایران و چین در لوزان دیدار کردند

يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 414716
در ادامه ورود وزرای خارجه گروه ۱+۵ به لوزان سوئیس، وزیر خارجه چین نیز وارد این شهر شد و با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وانگ یی، وزیر خارجه چین، که برای حضور در مذاکرات هسته‌ای ایران در لوزان به این شهر رفته‌ است، به دیدار محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، رفت. پیشتر وزرای خارجه آمریکا، آلمان و فرانسه به همراه فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا نیز وارد این شهر شده بودند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با همتای چینی خود رأس ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) دیداری را داشته باشد. قرار است تا ساعاتی دیگر نیز سرگئی لاوروف و فیلیپ هاموند، وزرای خارجه و انگلیس نیز وارد لوزان سوئیس شوند.

از ساعتی پیش دیدار دوجانبه هیئت‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و آمریکا به ریاست ظریف و کری برگزار شد. ظریف قرار است در ادامه با لاوروف و هاموند نیز دیدار داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *