جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت شهیدی محلاتی از بیمه

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 404113
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: احیای بیمه دی یکی از اقدامات ارزشمند سال اخیر بوده است که معتقدیم با سپردن هر چه بیشتر کارهای بیمه ای بنیاد به بیمه دی می توان بستر رشد و تعالی آن را بیش از بیش فراهم کرد.
به گزارش جهان به نقل از رویکرد، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش فصلی مدیران کل بنیاد های استان و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: احیای بیمه دی یکی از اقدامات ارزشمند سال اخیر بوده است که معتقدیم با سپردن هر چه بیشتر کارهای بیمه ای بنیاد به بیمه دی می توان بستر رشد و تعالی آن را بیش از بیش فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با تأکید بر حفظ آرامش و اعتماد، استمرار تکریم خانواده‌های ایثارگر با اخلاق نیک گفت: خدمت به ایثارگران عبادت است و نشاندن لبخند رضایت بر لب یک ایثارگر کار ارزشمندی است که ذخیره دنیا و آخرت شما خواهد شد.

در این همایش سیدمجید بختیاری مدیر عامل شرکت بیمه دی نیز به بیان گزارش درباره اقدامات انجام شده در بیمه دی پرداخت و گفت: خوشبختانه بیمه دی عمده تعهدات خود را در سطح کشور پرداخت نمود و توانستیم جایگاه بیمه دی را ارتقاء بخشیم.

وی افزود: در بیمه دی به دنبال " پرتفوی پاک " هستیم و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران الویت اصلی شرکت بیمه دی می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *