پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

راه اندازی خط تولید ۱۲ قلم دارو

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 420917
خط تولید ۱۲ قلم داروی جنرال، روز پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در شهرستان ساوه افتتاح می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، این ۱۲ محصول دارویی به صورت کپسول و قرص به بازار ارایه می‌شود و قرار است ۵ محصول دیگر نیز در آینده به آن اضافه شود.

بر اساسا گفته دکتر مهدی بلوچستانی مدیرعامل این شرکت دارویی، برای راه اندازی خط تولید این شرکت بیش از ۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است و داروهای تولیدی تحت لیسانس شرکتهای معتبر اروپایی و‌آمریکایی خواهد بود.

به گفته وی، اقلام دارویی این شرکت تولیدی طی دو ماه آینده وارد بازار دارویی کشور می‌شو.

بلوچستانی افزود: این ۱۲ قلم دارو در حوزه درمان بیماری های دیابت،‌ اعصاب و روان، حساسیت، پروستات و داروهای مسکن است.

وی ادامه داد: داروهای تولیدی این شرکت به صورت نیمه ساخته وارد می شود و پس از فرآوری و بسته بندی، عرضه می گردد.

این داروها از مرحله فرموالیسیون تا بسته‌بندی ارایه خواهند شد و مواد اولیه آن به شکل قرص نیمه ساخته وارد شده و فرآوری خاصی روی آن انجام می‌شود و سپس به بازار عرضه خواهد شد.

این داروها تحت پوشش بیمه خواهند بود و نسبت به نوع خارجی موجود در بازار با کیفیت بهتر و ۱۰ درصد کاهش قیمت خواهد داشت. پس از راه‌اندازی این خطوط دوره‌های آموزشی انتقال دانش فنی برای متخصصان ایرانی در کشورهای هلند و آلمان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *