پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

طارمی بازیکنان پرسپولیس را پولدار کرد!

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 442418
اگر پرسپولیس از سد فولاد نمی‌گذشت نه بازیکنان جرات اعتراض داشتند و نه هواداران اجازه اعتراض به تیمی را می‌دادند که از پنج بازی، طعم برد را نچشیده. حالا ارزش دو گل طارمی بیشتر در جیب‌های بازیکنان احساس می‌شود.
به گزارش جهان، نود اعلام کرد: تیمی که از چهار بازی، فقط یک امتیاز کسب کرده بود. دو دیدار خانگی‌اش را بدونِ برد پشت سر گذاشته بود و برانکو هم همچنان در خارج از خانه به رکورد نبردنش اضافه می‌کرد.

صادقی حماسه می‌آفرید، بنگر سایه شوت می‌کرد، نورمحمدی با سرتوپی ساده تا آن سمت دنیا می‌رفت، اومانیا گل به خودی می‌زد، حاتمی به جا ماندن‌هایش ادامه می‌داد، کاپیتان کفشگری اخراج می‌شد، کامیابی‌نیا به حریف پاس گل‌ می‌داد، سوشا هم با سوتی برگشت، کاپیتان نوروزی به حریف لگد می‌زد، بازیکنان خط جلو هم که نه بلد بودند پنالتی بگیرند و نه گل کنند، دروازه خالی به هوا می‌زدند.

حالا همین تیم که بازیکنانِ سراسر ناکام داشت، بعد از اولین برد سراغ قراردادهای‌شان رفتند. اتفاقی که با برد در اهواز و امیدواری هواداران به ادامه فصل، حمایت سکوها را هم خریده‌اند. اگر پرسپولیس از سد فولاد نمی‌گذشت نه بازیکنان جرات اعتراض داشتند و نه هواداران اجازه اعتراض به تیمی را می‌دادند که از پنج بازی، طعم برد را نچشیده. حالا ارزش دو گل طارمی بیشتر در جیب‌های بازیکنان احساس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای لعنت به این فوتبال و پرپولیس و استقلال
United States
این گل پسر انشالله فوتبال ایران را پولدار می کنه فقط نزدیکانشان مواظب دشمنان و دوستان نابابش باشند خدار را شگر خودش خیلی اقاست و دشمن همیشه در کمین است