جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جعل اسناد دولتی، آخرین راه فرار از افشاگری

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 54291
سند سازی و جعل اسناد نهادهای برجسته نظام هم به کمک مخالفان احمدی نژاد و زخم خوردگان دولت نهم آمد. تا با این اقدام آتش خشم خود را از افشاگری های رئیس جمهوری اسلامی ایران در مناظره با میرحسین موسوی خاموش کنند.

به گزارش جهان، امروز سندی در بعضی سایت های اینترنتی منتشر شد که نشان می داد بسیج و سپاه برای سخنرانی احمدی نژاد اعزام نیرو کرده اند. این سند به سرعت خوراک رادیو ها و رسانه های بیگانه را برای زیر سوال بردن شجره طیبه انقلاب یعنی بسیج فراهم کرد.
دقایقی از انتشار این خبر کذب و سند جعلی نگذشته بود که روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج طی اطلاعیه ای پرده از این جعل آشکار برداشته و وعده برخورد با عاملان انتشار سند را داد. 
در جوابیه نیروی مقاومت بسیج آمده است: در اين شرايط حساس انتخاباتي كه برخي از افراد از هر وسيله‌اي براي به التهاب كشاندن فضاي رقابتي انتخابات تلاش ‌مي‌كنند، چند سايت اينترنتي در يك اقدام غيراخلاقي نامه‌اي را از سپاه ناحيه ابوذر تهران منتشر كرده‌اند كه در آن فرمانده اين ناحيه از بسيجيان خواسته تا در مراسم انتخاباتي دكتر محمود احمدي نژاد در مصلاي تهران در روز دوشنبه 18/3/88 در ساعت 16 شركت كنند.
در صورتي كه نيروي مقاومت بسيج با توجه به فرمايشات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) نمي‌تواند له و يا عليه نامزدي فعاليت كند، بر همين اساس نيروي مقاومت بسيج نامه منتشره را جعلي دانسته و آن را در راستاي ايجاد جنگ رواني و همچنين خدشه‌دار كردن بسيجيان و سپاه پاسداران مي‌داند. مردم هوشيار و قدرشناس ايران اسلامي همواره در مقابل اين توطئه‌ها بصيرت داشته و نخواهد گذاشت تا در تعيين سرنوشت خود، ديگران دخالت كنند.

سازمان حقوقي نيروي مقاومت بسيج پيگير اين موضوع بوده و از طريق مراجع قانوني با منتشر كنندگان اين نامه برخورد خواهد كرد.

باید در پایان این گزارش چنین افزود که ، برای انتشار گسترده این نامه هر چند تعدادی سایت وابسته به کسانی که در سخنان رئیس جمهور به آنها اشاره شده بود از جمله سایت فرزند یکی از مسئولان سابق نظام به میدان آمدند اما تعجب و شگفتی از سایت های انتخاباتی موسوی است که دم از اخلاق و صداقت می زند اما به انتشار اخبار و اسناد جعلی دست می زند. 

گفتنی است سپاه پاسداران دقایقی پیش اصل نامه ها و نسخه جعلی آنها را منتشر کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *