شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

محدودیت‌های مواصلاتی کشور تا پایان هفته

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 372911
محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای پایانی هفته با محدودیت‌های ترافیکی مواجه خواهد بود.
به گزارش جهان، ترافیک در محورهای استان البرز محورکرج چالوس (از میدان امیرکبیر تا آدران، از گچسر تا تونل کندوان و محدوده پل زنگوله) و رشت قزوین (از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان)، فیروزکوه (از زیراب تا شیرگاه) سنگین و در استان‌های قزوین (محورهای قزوین - زنجان و کرج - قزوین)، غرب تهران (آزادراه تهران - قم)، شرق تهران (محدوده‌های پل سفید و سوادکوه) و محور هراز (از پیچ آهکدره تا امامزاده هاشم و در محدوده های گزنک، پلور و آب اسک) نیمه سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

در روزهای پایانی هفته تا تاریخ ۱۱ مرداد ماه، برخی محورهای مواصلاتی کشور با محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های عبور و مرور روبه رو خواهند بود.

همچنین تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۹۳/۰۵/۱۰ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخه ۹۳/۰۵/۱۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس نیز تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ بدون استثناء از محور چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۹،۸و۹۳/۰۵/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۳/۰۵/۱۱ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ ۸،و۹۳/۰۵/۱۰ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور سلفچگان - قم

تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ از محور سلفچگان به قم ممنوع است.

محور قدیم رشت - قزوین

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ ۸،و۹۳/۰۵/۱۰از محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا - اردبیل

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۳/۰۵/۱۰ از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *