جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۶

احمدی نژاد و مرسی لبخندزنان همدیگر را در آغوش کشیدند +فیلم

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 239612
نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی شب گذشته در شهر مکه با انتقال سران به سالن اجلاس و سخنرانی ملک عبدالله آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از منابع خبری،‌ محمود احمدی نژاد در حاشیه این اجلاس با سران کشورهای اسلامی از جمله شیخ حمد پادشاه بحرین، محمد مرسی رئیس جمهور مصر، محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین، عبدالله دوم پادشاه اردن و هادی منصور رئیس جمهور یمن سلام و احوالپرسی کرد.

رئیس جمهور کشورمان نیز در این مکان در کنار پادشاه عربستان نشسته بود. این موضوع موجب شد تا هر یک مهمانان پس از دیدار با ملک عبدالله، با رئیس جمهور کشورمان نیز گپ و گفتی کوتاه داشته باشد.
 
در این احوالپرسی ها، احمدی نژاد علاوه بر روبوسی با ملک عبدالله ، محمد مرسی را نیز در آغوش گرفت و با وی به دیده بوسی پرداخت.

فیلم

روزنامه مصری 'الاهرام' با اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و مصر در اجلاس سران کشورهای اسلامی در مکه مکرمه نوشت: محمد مرسی برای اولین بار با احمدی‌نژاد دیدار کرد. آنها در حالی که لبخند می‌زدند، یکدیگر را در آغوش گرفتند.

گفتنی است، پس سخنرانی ملک عبدالله ، رئیس جمهور سنگال و دبیر کل سازمان همکاری اسلامی سخنرانی کردند تا این نشست به صورت غیر علنی به کار خود ادامه دهد. 

قرار است در نشست امروز سران کشورهای اسلامی حوادث سوریه، وضعیت مسلمانان در میانمار، تحولات کشور مالی و فلسطین بررسی شود.
 
احمدی نژاد در راس یک هیئت بلندپایه روز دوشنبه گذشته وارد شهر مدینه شد. این پنجمین سفر احمدی نژاد به عربستان از سال 84 تاکنون است. آخرین سفر احمدی نژاد به این کشور در آذر 86 برای انجام اعمال حج تمتع انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا كنه مرسي هم مثل اردوغان كه فريبمون داد و كلي امتياز گرفت فريبمون نده
United States
از همه جالبتر دیدار احمدی نژاد با شاه بحرین بوده !!میگند سیاست پدر مادر نداره یعنی این
Iran, Islamic Republic of
ما فریب اردوغان رو نخوردیم.اتفاقا امتیازات خوبی گرفتیم از جمله بیانیه تهران که برگ برنده بزرگی برای کشورمون بود
Czech Republic
فکر کنید وهابی های وابسته به آمریکا چه آتشی گرفته اند: ان شاء الله گفتمان انقلاب اسلامی عالمگیر می شود و از دست آل سعود هم کاری بر نمی آید
Iran, Islamic Republic of
اردوغان تمام امتیازارو پس میده ولی به قیمت حذف مسلمونا از حکومت ترکیه و بازگشت لاییک ها
چقدر عربستان بلده با پنبه سرمون رو ببره اینگونه ما رو خام کرد کلی از ایرانیان رو اعدام کرد و بعد اینگونه از احمدی نژاد استقبال کرد بنابراین باید منتظر بقیه اعدامیهای ایرانیان باشیم