سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۲

غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسا

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 309614
اولین نشست توفیقی با روسای دانشگاه‌های کشور بدون حضور رئیس دانشگاه علامه برگزار شد. در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال برکنار حجت‌الاسلام شریعتی منتشر شده بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اولین نشست روسای دانشگاه‌های کشور با سرپرست جدید وزارت علوم  صبح امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در احمد آباد مستوفی برگزار شد.
 
غیبت صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ( ره) که طی روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص برکناری‌اش منتشر شده، ابهامات را در این زمینه بیشتر کرد؛ صبح امروز هم سرپرست وزارت علوم گفته بود: تغییر ریاست دانشگاه در دست بررسی است.
 
در همین زمینه حجت‌الاسلام صدر الدین شریعتی در گفت‌وگو با تسنیم، دلیل غیبتش را "کسالت" اعلام کرد.
 
برخی از چهره‌ها و معاونین جدید نیز در اولین نشست روسای دانشگاه‌ها با سرپرست جدید حضور داشتند؛ عبدالحسین فریدون، محمد حسین امید معاون جدید اداری مالی، مهدخت بروجردی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم و محمود مدرس هاشمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله کسانی بودند که امروز برای اولین بار در این نشست حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بارک الله به غیرت شریعتی که در برابر توفیقی مجرم (به قول آقا) مداهنه نمی کند!!!
الف میم
افرین بر ریس دانشگاه علامه خداوند جزای خیر به ایشان بدهد