جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کنسرت خارج از کشور به چه بهایی؟

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 359015
یکی از خوانندگان داخلی بدون اطلاع از پشت پرده سیاسی دعوت خود، برای اجرای برنامه، سه روز پیش وارد تورنتوی کانادا شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «ع.ل» قرار بود به همراه «م.پ» به روی صحنه برود که تنها وی موفق به دریافت ویزا شد.

تهیه‌کننده این برنامه موسیقی شخصی به نام ب.کریم‌خانی، وکیل مهاجرت است. همکار وی شخصی به نام «دی جی بلیس» که زیر نظر منوچهر خوش‌زبان برای این کنسرت فعالیت می‌کند. بلیس یکی از مبتذل‌خوانانی است که رفتاری شنیع به روی صحنه دارد. مدیر برنامه «ع.ل»، «منوچهر. ح» که دعوت‌کننده گروه سون به کانادا بود. این برنامه در تورنتو به عنوان یک برنامه خصوصی اعلام شده است اما برنامه‌گزاران در حال فروختن بلیط برای این برنامه هستند. این در حالی است که گویا برنامه‌گزاران با عنوان برنامه عام‌المنفعه مجوز حضور «ل» در کانادا را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند!

جالب است که تبلیغ برنامه موسیقی یاد شده در رادیو جوان واشنگتن صورت گرفته است.

رادیو جوان واشنگتن متعلق به فردی به نام «ح. هاشمی» است. اما بودجه این شبکه با واسطه‌گری داریوش اقبالی خواننده معتاد فراری و مدیر برنامه وی «اصلان حافظی» از محل کمک‌های کنگره‌ آمریکا به رسانه‌های خاص! تامین می‌شود. سهل‌انگاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در «نظارت» و نشناختن ماهیت حلقه‌های میانی و برنامه‌گزاران راه نفوذ لابی‌های سیاسی و فرهنگی به عرصه سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و صید هنرمندان داخلی را باز می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *