جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۳

تبریک دروازه بان نفت به رهبر انقلاب

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب: 425110
دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران پیروزی تیم نفت تهران را در مقابل الاهلی عربستان به رهبر معظم انقلاب ،خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرد.
به گزارش جهان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:صعود خود را در لیگ قهرمانان آسیا به تمام مردم ایران به خصوص رهبر معظم انقلاب ،خانواده شهدا و جانبازان سرافرازی تقدیم می‌کنم که با فداکاری راه را برای موفقیت جوانان ایرانی فراهم کردند و اکنون جوانان این مرز وبوم فرصت یافته‌اند تا با رشادت‌های خود در هر زمینه‌ای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند.
 
دروازه بان نفت تهران در ارتباط با جدال مقابل الاهلی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که به عنوان تنها نماینده ایران به دور یک چهارم نهایی راه یافتیم.تیم نفت برای صعود در این مسابقه احتیاج به زدن یک گل داشت که خوشبختانه روی حرکتی که بارها در تمرینات کار کرده بودیم دروازه حریف را باز کردیم.متاسفانه بعد از زدن گل تمرکز تیم نفت برای دقایقی به هم ریخت و الاهلی با استفاده از اشتباهات ما توانست دو بار دروازه نفت را باز کند که مقصر اصلی در هر دو گل تیم نفت من بودم.
 
وی افزود : در نیمه دوم علی‌رغم فشار زیاد تیم الاهلی با از خود گذشتگی بازیکنان نفت دروازه خود را بسته نگه داشتیم و با شایستگی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یافتیم.
 
بیرانوند در رابطه با خوشحالی بازیکنان نفت بعد از پایان مسابقه بیان کرد : یکی از افتخارات تیم ما این است که بعد از پایان دیدار مقابل الاهلی ،نام زیبای حضرت علی (ع) را در خاک عربستان یک صدا فریاد زدیم و خوشحالی تحقیر آمیز عربستانی‌ها بعد از پیروزی الهلال در برابر پرسپولیس را جبران کردیم. زمانی که ما بعد از پایان مسابقه مشغول شادمانی بودیم، هواداران تیم الاهلی بدون دخالت ماموران امنیتی ورزشگاه به زمین هجوم آورده وبا فحاشی به سمت بازیکنان نفت بطری پرتاب می‌کردند.
 
بازیکن تیم نفت تهران در مورد کارشکنی ماموران عربستانی در فرودگاه ابراز داشت : کارشکنی آن ها تاثیری در انگیزه تیم نفت برای صعود نداشت و بازیکنان تیم ما پس از پایان بازی و در زمان حضور در فرودگاه با خنده پاسخ حرکات زشت این ماموران را دادند.
 
وی نقش منصور قنبرزاده مدیر عامل نفت را در این پیروزی بسیار بالا دانست و افزود :منصور قنبرزاده و مهدی تاج با درایت خود و حمایت از بازیکنان نفت در برخورد با مسئولان عربستانی نقش مهمی در این پیروزی داشتند.
 
بیرانوند در پایان در رابطه با فینال جام حذفی گفت : امیدوارم که با قهرمانی در جام حذفی مزد زحمات یک ساله خود را بگیریم و حسن ختامی برای این فصل داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:طرفداران الاهلی عربستان در پایان بازی با پرتاب بطری آب و حتی آب میوه میزبانی کارشکنانه خود را به نوعی تکمیل کردند اما من یکی از همان آب میوه‌های پرتاب شده به سمت خود را برداشتم و خوردم تا ثابت کنم طعم شیرین صعود ما به مرحله بعد حالا حالاها تمام شدنی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همینه... زنده باشی و همیشه سربلند
دمش گرم
امیرسعید ابوزهرا
منصوریان واین شاگرد ولایتمدارش....درودبرشما دونفر