پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۱۵

تلاش شبانه‌روزی اصلاح‌طلبان برای مراقبت از جنین 'رحم اجاره‌ای'!

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 355514
در حالی که قریب ۲ سال تا انتخابات مجلس باقی است، افراطیون مدعی اصلاحات فعالیت‌های انتخاباتی را کلید زده‌اند.
تلاش شبانه‌روزی اصلاح‌طلبان برای مراقبت از جنین
به گزارش جهان، طی روزهای اخیر از رضا خاتمی گرفته تا موسوی لاری و منتجب‌نیا و از کارگزاران و حزب منحله مشارکت تا روزنامه‌های زنجیره‌ای مشغول اظهارنظرهای تبلیغاتی مبنی بر حضور در انتخابات مجلس و یارگیری و تشکیل ستاد و ... هستند و البته بخشی از این فعالیت‌ها از بهمن و اسفند سال گذشته کلید خورده است.

این در حالی است که طیف مذکور صراحتا دولت روحانی را دولت گذار خوانده و حتی کسانی نظیر اصغرزاده از دولت اعتدال به عنوان رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.

در این زمینه منتجب‌نیا در حاشیه مراسم ختم پدر همسر خاتمی گفت: ما نیز مثل بقیه اصلاح‌طلبان، منسجم‌تر و متحدتر برای انتخابات مجلس دهم شرکت خواهیم کرد و موسوی لاری نیز همان‌جا گفت «اصلاح‌طلبان حضوری قرص و محکم در انتخابات آتی خواهند داشت».

رضا خاتمی نیز گفته «اصلاح‌طلبان در این باره مدام در حال تشکیل جلسه هستند» و کمالی دبیر حزب کار در حاشیه همین مراسم ختم می‌گوید ما مذاکرات‌مان برای انتخابات مجلس را در استان‌ها شروع کرده و با کاندیداهای موردنظر گفت‌‌وگو کرده‌ایم.

انتخابات مجلس دهم اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و در این میان باید از افراطیون مدعی اصلاحات پرسید آیا غیر از جنجال‌های انتخاباتی یا ایجاد تشنج و تنش، کار دیگری بلد نیستند؟!

شایان ذکر است انتخاباتی کردن پیش از موعد فضا از سوی رسانه‌ها و حزب‌بازان خاص، معمولا موجب به حاشیه افتادن خدمتگزاری مسئولان و مسائل اصلی و مهم جامعه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا احمدي نژاد و اطرفيانش هنوز 8 ماه نشده دلشون برا قدرت تنگ شده اين دوستان كه مدتهاست خارج از گودند انصاف رو رعايت كن....
شما نگران نباشید
Iran, Islamic Republic of
شما نگران خودتون باشید لطفا
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اینهمه مشکلات مردم دم دست هست دغدغه مجلس رحم اجاره ای شده است
امان از طاغوت
Italy
شما چرا اینقدر می ترسید از اسم انتخابات؟ همه ش گیر می دید به شروع زود هنگام تبلیغات!
علیرضا
اینها شیفتگان یا بعبارتی لَهلَه زنندگان خدمتن!!!
y
Iran, Islamic Republic of
افراطی؟؟؟؟؟؟
دیگه عشق قدرتن دیگه!
karbala183
اولا اصلا نباید حریف رو دست کم بگیریم و گرنه همون اتفاقیکه در انتخابات ریاست جمهوری سراصول گراها افتاد و جنگ قدرت نماد بیشتری از خدمت پیدا کرد در مجلس مهم اتفاق خواهد افتاد

دوما باید وحدت بشه بین گروها و تشکل های اصول گرا....وحدت حداکثری....(قابل توجه گروه پایداری) زیرا مجلس بعدی سهم خوبی در افکار عمومی برای انتخابات ریاست جمهوری....

سوما حس میکنم ما نیاز بسیاری به روزنامه های از جنس کیهان و وطن امروز روی دکه های روزنامه فروشی و سایت های خبری تحلیلی که بازدیدکننده بسیار داشته باشه نیاز مندیم که ترویج فرهنگ انقلابی رو بکنه و هم حقایق رو افشا کنه....

چهارما باید مواظب پیوندهای اصلاح طلب ها و جریان انحرافی هم باشیم ....

اگه با هم باشیم و خوب عمل کنیم پیروزیم و رویای دوباره اصلاح طلب ها را برای بازگشت به حکومت برباد میره .....
امان از طاغوت
Italy
آقا من با کامنت شما موافقم ولی امیدوارم در مجلس امثال شما پیروز نشند. چون چپی ها واقع بین ترند و برملا کردن هر مشکل درونی رو دشمنی با نظام نمی دونند و به این شکل ممکنه زمینه برای حل مشکلات فراهم بشه.
در ضمن مواظب پیوند بودن یعنی چه؟ یعنی جلوش رو می خواید بگیرید؟ قانونی یا غیر قانونی؟
.... .اگه احمدی نژاد در دوره دوم همان عملکرد دوره اول را میداشت ،امروز دیگه بعضی ها در خواب هم نمیدیدند ... .
جنین نا مشروع رحم اجاره ای!!
محمد
این اصلاح طلب هایی که من دیدم رحم ندارن. تا خاک مملکت رو به توبره نکشن ول کن نیستن. اما "علم خمینی بر زمین نمی ماند؛ مگر ما مرده ایم"
Canada
مثلا گروه شما بيكار نشسته؟ خب شما هم كار انتخاباتى كنيد. چرا حرص ميخورى؟!!
محمد
93 که تموم شد ماییم ویک سال دیگه یادش به خیر معلمی داشتیم زنگ اول مهر که می خورد میگفت کمر سال شکست.