شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
تماس عضو كادر فني آبي‌ها با طالب‌لو

پرسپــولیس نرو برمی‌گردی استقلال!

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 396717
باورش كمي مشكل است اما اگر وحيد طالب‌لو را در پرسپوليس ديديد، اصلاً تعجب نكنيد.
به گزارش جهان،خبرورزشی نوشت: « ماجرا از اين قرار است كه درخشان به طالب‌لو پيغام داده كه نيلسون خواهان جدايي از پرسپوليس است و با توجه به اينكه راه‌آهن در آستانه انحلال است، تو بدون رضايتنامه مي‌تواني به تيم ما منتقل شوي. طالب‌لو از درخشان زمان خواسته و هنوز جواب اين درخواست را نداده است.»

حالا امروز (چهارشنبه) مي‌خواهيم به شما خبر بدهيم:
يك عضو كادر فني باشگاه استقلال تهران با وحيد طالب‌لو سنگربان سابق اين باشگاه تماس گرفته و به او گفته است: «وحيدجان! براي رفتن به پرسپوليس عجله نكن چون در نيم‌فصل دوم برمي‌گردي استقلال!»

اين دو خبر در ۲ روز متوالي را داشته باشيد تا به سمع و نظرتان برسانيم:
همين عضو كادر فني استقلال در پايان هفته هفدهم ليگ برتر و پس از خوردن ۴ گل توسط محسن فروزان در بازي با استقلال خوزستان با وحيد طالب‌لو تماس گرفته و به سنگربان راه‌آهن اطمينان خاطر داده كه به احتمال ۸۰ درصد بازگشت او به جمع آبي‌ها قطعي شده و كمي صبوري وحيد را به خـــــواسته‌اش مي‌رساند.

نكته: به‌تازگي مسعــــود معيني عضو فوتبالي هيأت مديره آبي‌ها در مصاحبه‌اي اظهار داشته بود كه محسن فروزان در استقلال رقيب ندارد و به نظر مي‌رسد دوستان در تلاشند تا به نوعي اين مشكل را مرتفع كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *