پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زارعی اظهاراتش درباره مشائی را تکذیب کرد

شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 196610
عضو جبهه پایداری در واکنش به انعکاس اظهاراتش در زنجان با بیان اینکه ما معتقدیم آقای مشایی به لحاظ اعتقادی منحرف است و در این بحث هیچ تردیدی وجود ندارد، گفت: جریان انحرافی نمود عینی دارد و این نمود در انحرافات ارزشی مشهود است.

علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات منتسب به خود درباره اینکه سندی برای منحرف بودن مشایی وجود ندارد، گفت: خبرنگار فارس در استان زنجان از بنده پرسید، آیا شما سندی برای دخالت مشایی در اختلاس دارید یا نه و بنده گفتم من سندی ندارم و اسناد در کمیسیون اصل۹۰ مجلس است.

وی افزود: مشکل ما با امثال مشایی اعتقادی است و ما معتقدیم آقای مشایی به لحاظ اعتقادی منحرف است و در این بحث هیج تردیدی وجود ندارد.

زارعی در پایان ضمن درخواست از رسانه‌ها برای رعایت اخلاق حرفه‌ای در انعکاس اخبار، گفت: جریان انحرافی نمود عینی دارد و این نمود در انحرافات ارزشی مشهود است.

با توجه به اصرار آقای زارعی که تاکید دارد چنین مطلبی را در زنجان درباره گروه انحرافی و مشایی نگفته است، اظهارات نامبرده در حال پیاده شدن از نوار است که متعاقبا منعکس خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *