پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

بازتاب سخنان امروز روحانی در راهپیمایی

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 303412
یک رسانه صهیونیستی با اشاره به سخنان رئیس جمهور منتخب ایران علیه اسرائیل نوشت، او نیز مانند محمود احمدی‌نژاد از اسرائیل متنفر است و از بیان آن ابایی ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پایگاه خبری «عاروتص شوع» در مطلبی به بازتاب و تحلیل سخنان حسن روحانی در راهپیمایی روز قدس پرداخت و نوشت: رئیس جمهور جدید ایران اسرائیل را «زخمی قدیمی» خواند که باید از بین برود.

این رسانه اسرائیلی نوشت: اظهارات حسن روحانی درباره اسرائیل نشان داد او نیز به اندازه محمود احمدی‌نژاد، از اسرائیل متنفر است و از بیان آن ابایی ندارد.

بر اساس این گزارش، حسن روحانی در راهپیمایی روز قدس به خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی سال‌هاست زخمی بر بدن جهان اسلامی است که این زخم باید از میان برود.

عاروتص شوع نوشت: در این میان، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران نیز در روز قدس به اسرائیل هشدار داد، طوفان منطقه‌ای در راه است تا دولت یهود را ریشه‌کن کند.

وی تاکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که طوفانی ویران‌کننده در راه است تا اساس صهیونیسم را ریشه‌کن و نابود کند. اسرائیل هیچ جایی در منطقه ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *