شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استفاده از تمام ظرفیت‌های دریانوردی کشور

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 393512
سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با بیان این مطلب گفت: حوزه دریانوردی کشور ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و لازم است برای استفاده از آن برنامه‌ریزی‌های هدف‌مندی ارائه شده و حرکت‌های تازه‌ای آغاز شود.
به گزارش جهان به نقل از پورت پرس،‌ سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با بیان این مطلب گفت: حوزه دریانوردی کشور ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و لازم است برای استفاده از آن برنامه‌ریزی‌های هدف‌مندی ارائه شده و حرکت‌های تازه‌ای آغاز شود.

وی افزود:‌ انتظار ما از این گونه همایش‌ها این است که نتایج کاربردی داشته باشند تا از قبال آن ملت شریف و عزیز ایران بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این سوال که نمایندگان عضو فراکسیون دریایی برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های سازمانی و تحول در عرصه‌های دریانوردی چه اقدامات و تلاش‌هایی انجام داده‌اند اظهار داشت:‌ حرکت به سمت مدیریت یکپارچه تاکنون بحث‌های زیادی را به دنبال داشته است زیرا ضرورت اجرای آن در واحدهای اجرایی کشور احساس می‌شود. مدیران ما باید برای ایجاد این هماهنگی، افزایش هم‌افزایی‌ها و جلوگیری از تقابل‌ها تلاش کنند.

هاشمی،‌ تاکید کرد:‌ بهتر است ادبیات‌مان را اصلاح کرده و به جای بازی با کلمات برای تکمیل پازل مدیریت هماهنگ کشور به ویژه در حوزه دریایی تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *