پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰

مورينيو در رئال، كاپلو در اينتر !

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب: 113116
به نظر مي رسد داغ ترين نقل و انتقالات تابستاني با جابجايي مربيان رقم خواهد خورد
گل- به گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، در صورت جدايي مورينيو از اينتر و پيوستن او به رئال مادريد، نرآتزوري مي تواند فابيو كاپلو، سرمربي تيم ملي انگليس را به عنوان يكي از آلترناتيوها در نظر داشته باشد.

مورينيو چندي پيش تلويحا گفته بود در صورت كسب هر سه جام اين فصل با اينتر، در تابستان به رئال خواهد پيوست. او هفته گذشته قهرماني در كوپا ايتاليا را جشن گرفت و اكنون در يك قدمي فتح سري آ و ليگ قهرمانان قرار دارد.

موراتي نيز گفته بود صحبت در مورد آينده مورينيو مسئله اي است كه در پايان فصل بايد در مورد آن صحبت كرد و به اين ترتيب به شايعات در مورد تمديد قرارداد با اين مربي پرتغالي دامن زد.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" آينده مورينيو؟ در اين مورد پس از آخرين بازي فصل صحبت خواهيم كرد."

مورينيو با پرداخت 7 ميليون يورو مي تواند اينتر را به مقصد رئال ترك كند و به اين ترتيب اينتري ها براي پركردن جاي او بايد به دنبال يك مربي جديد باشند.

اين گونه به نظر مي رسد كه كاپلو در صدر فهرست نرآتزوري قرار دارد. گفته مي شود كه او پس از جام جهاني از تيم ملي انگليس جدا خواهد شد و بعيد نيست كه هدايت اينتر را به عهده بگيرد.

روزنامه توتواسپورت چاپ تورين نيز همچنان در مورد سرمربي فصل آينده يوونتوس گمانه زني مي كند.

رافا بنيتس، سرمربي ليورپول، كه گزينه اصلي باشگاه توريني بود، اعلام كرد كه قصد دارد فصل آينده نيز در آنفيلد بماند. اين روزنامه ادعا كرد اكنون آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، در بين گزينه اي هدايت بيونكنري براي فصل بعد قرار گرفته است.

چزاره پراندلي و جي جي دل نري نيز ديگر گزينه هاي مورد نظر باشگاه يوونتوس هستند كه از شانس زيادي براي جانشيني زاكروني برخوردارند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *