جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

موضع تند نویسنده انگلیسی علیه اسراییل

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 378915
«دیوید آتنبرو»، مستندساز انگلیسی، درباره تاریخچه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: در طول عمرم حیوانی به درنده‌خویی اسرائیلی‌ها ندیده‌ام.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «دیوید آتنبرو»، مستندساز مشهور انگلیسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی خودش درباره رژیم جنایتکار اسرائیل می‌گوید: تاکنون حیوانی به درنده خویی اسرائیلی‌ها ندیده‌ام، حتی در میان کروکودیل‌ها.

او که برادر کوچکتر «ریچارد آتنبرو»، فیلمساز درگذشته هالیوود است، افزود: آنها مدارس، بیمارستان‌ها، یتیم خانه‌ها ، اردوگاه‌ها، پایگاه‌های آذوقه رسانی سازمان ملل، منابع آب، منابع برق، آمبولانس‌ها ،کودکانی که در ساحل بازی‌ می‌کنند را بمباران می‌کنند.

آنها میلیون‌ها نفر را محاصره نظامی می‌کنند، آنها به کودکانی که به مدرسه می‌روند تیراندازی می‌کنند.آنها کودکان را می‌دزدند و از اعضاء بدن آنها بهره‌برداری می‌کنند. آنها پیش از آنکه زندانیان را آزاد کنند، به آنها ویروس تزریق می‌کنند.


وی در پایان افزود: اسرائیلی‌ها در هوا و زمین جنایت می‌کنند و بدتر از همه این است که قربانیان بی‌دفاع خود را «تروریست» می‌نامند.

«دیوید آنتبرو»، مستندساز ۸۸ ساله انگلیسی است که مستندهای «زندگی پرندگان»، «سیاره زمین» و «آفریقا» را در کارنامه‌ کاری خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *