شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

توصیه‌هاشمی به عبدالله درباره شیخ‌نمر

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 387816
هاشمی رفسنجانی با ارسال پیامی به ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی، جلوگیری از اجرای حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر را باعث یأس تفرقه‌افکنان و تقویت وحدت شیعه و سنی در جهان اسلام خواند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ارسال پیامی به ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی، جلوگیری از اجرای حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر را باعث یأس تفرقه‌افکنان و تقویت وحدت شیعه و سنی در جهان اسلام خواند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام، با تأکید بر حساس بودن شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام، نوشت: تفکر وحدت و تحکیم فرق اسلامی، مسلمانان را از این شرایط نجات می‌دهد.

هاشمی رفسنجانی در بخشی از این پیام آورده است: انتظار می‌رود در این برهه که فتنه‌ها کیان امت اسلامی را نشانه گرفته، عدم اجرای حکم آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر، تفرقه‌افکنان را مأیوس ‌کند و باعث تعامل و حل مشکلات جهان اسلام ‌شود.

وی با یادآوری جایگاه روحیه تسامح در اسلام و تأثیر محبت در پیوند قلوب تأکید کرد: مسلمانان اتخاذ چنین تصمیمی را از جناب‌عالی انتظار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش ایشان مانند اول انقلاب همیشه از این پیام های امیدوار کننده بدهند
احسنت
خدا برای اسلام و مسلمین حفظتان کند
ان شاء الله که این پیام مفید واقع شود و این حکم اعدام را که از روی ترس و استیصال صادر کرده اند لغو کنند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حلا اگر رژيم آل سعود در اثر فشار هاي بين المللي و افكار عمومي مسلمانان جهان و بيم از فروپاشي و قيام شيعيان سرزمين حجاز از اعدام شيخ باقر صرف نظر كند لابد آقاي هاشمي آن را در اثر درخواست خود تلقي خواهد كرد !!؟
ها؟؟؟؟ مسلمین به جز جنایت و توطئه و خیانت به اسلام منتظر چیز دیگری از جانب ملک عبدالله نیستن . جناب هاشمی آدم با رفیق رفقاش تو اون دنیا محشور میشه خیلی با این وهابی ها گرم می گیره مواظب خودت باش