جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

محدودیت‌های ترافیکی بازار شهرستانی

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 387717
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ گفت:۵ معبر از معابر اصلی که به بازارچه شهرستانی منتهی می‌شود را امکان‌سنجی کردیم تا در این نقاط، محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شود.
به گزارش جهان؛ میلانی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، افزود: بازارچه شهرستانی جزو مراکز خرید منطقه است که روزانه مراجعه‌کنندگان زیادی از نقاط دور و نزدیک برای خرید به آن مراجعه می‌کنند اما با ترافیک سنگینی در این محدوده مراجعه می‌شوند.

وی با بیان این که امکان ساخت پارکینگ طبقاتی به دلیل نبود زمین و گرانی آن وجود ندارد، ادامه داد: با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، ۵ معبر از معابر اصلی که به بازارچه احسانی منتهی می‌شود را امکان‌سنجی کردیم تا در این نقاط، محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شود. یعنی ساعت‌های مشخصی را به تخلیه و بارگیری اختصاص دهیم. البته این کار نباید نیازمند همکاری شورایاری؟ محله، کسبه و اهالی محل است.

وی ادامه داد: همچنین از سازمان ترافیک شهرداری تهران درخواست کردیم تا در خیابان اقبال و منتظری پارکبان گذاشته شود. برخی اوقات هم عوامل راهنمایی و رانندگی منطقه به صورت ضربتی وارد معابر منتهی به بازارچه شهرستانی می‌شوند و با افرادی که ماشین‌های خود را دوبل پارک یا سد معبر کرده‌اند، برخورد می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *