جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان آغاز ثبت نام آزمون دکتری سال 93

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 324572
داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۳ براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور می توانند ماه آینده نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند همچنین سازمان زمان برگزاری آزمون را ۱۶ اسفندماه اعلام کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که كليه متقاضيان ثبت‌نام در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه‌متمركز Ph.D) سال ۱۳۹۳ می توانند دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون فوق از روز دوشنبه ۴ آذرماه بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان مي‌توانند از روز دوشنبه ضمن مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org و دريافت دفترچه مزبور، نسبت به خريداري كارت اعتباري ثبت‌ نام از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب نيز اقدام و از روز سه‌شنبه مورخ ۵ آذر تا روز دوشنبه مورخ ۱۱ آذر از طريق سايت مزبور ثبت‌نام کنند.

ضمناً اطلاعيه تكميلي ثبت‌نام اين آزمون در تاريخ ۳ آذر در سايت اين سازمان و در نشريه پيك‌سنجش روز دوشنبه مورخ ۴ آذرماه درج خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور لازم است به اطلاع برساند كه تاريخ برگزاري آزمون دكتري سال ۱۳۹۳ روزجمعه ۱۶ اسفند ۹۲ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *