جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۸

دستور العمل جريان فتنه براي نفوذ در پایگاه های بسیج

پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 134474
جريان فتنه اخیرا در برنامه‌هاي تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گيري از ظرفيت پایگاههای بسیج تمايل زيادي نشان داده و در اين رابطه برنامه‌هايي را طراحي كرده است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی جهان ،  يكي از اين برنامه‌ها موسوم به "ايجاد اتاق فكر نيروهاي بسیجی" است كه در توضيح آن آمده است: "اين اتاق از نيروهاي جنبش سبز كه عضو بسيج هستند، تشكيل مي‌شود. در اين اتاق، افراد حتما از اسامي مستعار استفاده مي‌كنند و اطلاعات و اخبار اين اتاق براي جنبش و مبارزات، بسيار حياتي است و مي‌تواند از وارد آمدن خسارات و ضربات شديد به جنبش نيز جلوگيري كند. اين اتاق ضمن كمك به ريزش نيرو به نفع جنبش، باعث همبستگي و همدلي بيشتر بين جنبش و نيروهاي مردمي درون سپاه، بسيج و نيروي انتظامي نيز مي‌شود...". 

جريان فتنه سبز همچنين با رويكرد نفوذ و تاثيرگذاري در نيروهاي ارزشي بسيجي، به هواداران خود تاكيد كرده است: "... شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه با طرفداران حكومت از جمله بسيجيان صحبت كنيد و سعي كنيد نظر آنها را به جنبش جلب كنيد. در اين صورت متوجه مي‌شويد كه حكومت از طرق مختلف و با القاي مطالب اشتباه، ذهن اين افراد را به بازي گرفته و ما در صورت داشتن اطلاعات صحيح و شناخت طرز تفكر اين افراد مي‌توانيم حقايق را به آنها اثبات كنيم. پس لازم است افرادي كه در اين زمينه تجربه دارند، كساني كه اطلاعات ديني و سياسي بيشتري دارند و كساني كه با اين دسته از افراد به خوبي آشنا هستند، تجربيات خود را در اتاق فكر مربوط به اين موضوع به اشتراك بگذارند و از برآيند آن، اطلاعات و دستورالعمل‌هايي به دست آيد كه بتوان با آن به رويارويي كلامي با حاميان حكومت بپردازيم و در آنها ريزش ايجاد كنيم..."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنبش سبز پر است از بسیجیان قدیمی جبهه رفته
ریزش در طرفداران دولت چشمگیر است و این امر با این تحلیلهای عجیب و غریب قابل رفو کردن نمیباشد .
Iran, Islamic Republic of
مهم نظامه نه دولت ونه شخص اینکه دولتی سقوط کنه یا نه در درون نظامه اما اینکه فکری خود را خارج از نظام بداند مانند جنبش تقلبی وچند نفری سبز برای بسیجیان وافراد متدین جامعه هیچ ارزشی ندارد.
Latvia
مشكل آقاي موسوي و طرفدارانش اين بود كه با زيركي آقاي احمدي نژاد و حضور فرصت طلبانه اپوزيسيون در اعتراضات خياباني بعد از انتخابات، مخالفت با آقاي احمدي نژاد به مخالفت با نظام و ولي فقيه تعبير و سوق داده شد. اين موضوع باعث شد تا بخش بزرگي از بدنه نظام و طرفداران پروپاقرص آن از سپاه و بسيج و خانواده شهدا و اطلاعات كه در روز انتخابات به آقاي موسوي راي داده بودند ، بعد از انتخابات در مقابل او قرار گرفتند.
اتفاقا حضور پررنگ سران فتنه شهر سمنان (باسابقه دستگیری در آن ایام) در مراسم افطاری یکی از پایگاه های فعال بسیج شهری و با حضور فرمانده سپاه قائم استان سمنان و فرمانده سپاه شهرستان سمنان !!! مؤید این خبر است.(سپاه حواسش را جمع کند)
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا شب و روز به سران فتنه که دل امام زمان (عج) را به درد اوردن


Iran, Islamic Republic of
الهی روز خوش نبینی خاتمی که همه این زیر ابیا برنامه های توه
Iran, Islamic Republic of
تف بر جریان فتنه
الان اتیش زیر خاکسترن ما هم که خوابمون برده
صداو سیما خوابش برده

ای خدا خودت کمک کن
Iran, Islamic Republic of
سپاه و بسیج با اونهمه فحش و تهمت و ناسزای که از سران فتنه شنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر این جریان فتنه و سرانش
Iran, Islamic Republic of
قبلا پشت امام خمینی (ره) قایم شده بودن !!! دیدن اون نقششون لو رفت و مردم دیدند که عکس روح الله کبیر را اتش زدند و پاره کردند و...

حالا میخوان پشت سپاه و بسیج قایم شن

"ومکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین"

شما که چادر از سرزنان بسیجی کشیدید و پسر جوان بسیجی را لخت کردید .. حالا..
اف بر شما.

ماهم هر روز در حال روشنگری در باره ممد سوروس و موسوی و کروبی هستیم و افرادی راکه در بسیج و یا سپاه و یا دانشگاه هستند و گول خورده بودند را آگاه خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
بسیج یعنی مخلص و فدایی رهبر
حالا جنبش ...... سبز هرچی میخواد دست پا بزنه فایده نداره
بسیج لشکر مخلص خداست.
Iran, Islamic Republic of
جنبش سبز را فقط میتوان در ...... پیدا کرد.
Iran, Islamic Republic of
جنبش منزوی سبز اگر هم حرف درستی برای گفتن داشت با عدم مرزبندی با مخالفان نظام و بهائیها و سلطنت طلبها و با پشتوانه حمایت اسرائیل و آمریکا و انگلیس دیگر آبروئی بین ما ندارد چه برسد بین سپاهیها و بسیجیها که از اول هم با این جنبش مشکل داشتند حالاکه نقاب از چهره اشان افتاده و ضد ولایت فقیه بودن و ضد رهبری بودنشان برای ما ثابت شده دیگه تکلیف روشن است.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شاید براتون جالب باشه که ما یه طرحی رو در حوزه و پایگاه بسیج داریم اجرا می کنیم که طی اون نفوذی ها شناخته می شوند و همه از این حیله ها آگاهی پیدا می کنن.
درضمن جلسات سیاسی رو هم بیشتر کردیم و از سخنرانانی همچون آقای رسایی و ... بیشتر بهره می بریم.
Latvia
بسيج ميعاد پابرهنگان و معراج انديشه پاک اسلاميست با اشرافيت غرب زده کاري ندارد !!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولين پايگاه هاي بسيج كه حواسشان جمع باشد به عشق جذب نيرو هر كسي را وارد عرصه بسيج نكنند. بايد نيروي مقاومت به پايگاه ها هشدار دهد.
Iran, Islamic Republic of
ذهی خیال باطل که عاشقان روح الله اجازه دهند آنها در جمع لشکر مخلص خدا نفوذ کنند اما باید هوشیار بود به قوا امام راحل (رحمه الله علیه ) اسلام همیشه از خودیها ضربه خوده است .
Iran, Islamic Republic of
بسیجی و بسیجی های مخلص هرگز اسیر فتنه نخواهند شد...
Iran, Islamic Republic of
خب اینجا معلوم میشه ثبات و ایمان بچه های بسیج به کارشون؛ دیگه اشرافشون نسبت به مسائل اطرافشون؛ محک خوبیه
یا علی
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر کاری نکنید که حلقه بسیج را با بدبینی هایتان تنگ وتنگ تر کنید این یک خطر است اینقدر بچه گانه حرف نزنید
United States
بنده هم فرمانده يكي از پايگاه هاي مهم بسيج در شهرمان را مي شناسم به هيچ وجه با انديشه كلي بسيج نمي خواند. البته طرف به هيچ وجه نفوذي نيست ولي خوب انديشه اش بسيجي نيست و در خيلي از موارد در راستاي اپوزوسيون مي باشد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقات اخيرنشان دادكه اكثربسيجي هاي باوجدان و باشرف طرفدارمردم و جنبش سبزهستند ووجداني بيداردارند ونمي خواهندبازيچه ستمگران شوند و نميخواهند دستشان به خون هموطنانشان آلوده شود .
Iran, Islamic Republic of
ما مطمئن هستيم كه جريان فتنه هيج جايي در بسيج ندارند به اين دليل كه ذات بسيج پاك است و بسيجي ها هم مثل هميشه كه با بصيرت بالا عمل كرده اند اين بار هم با اين بصير بالا سناريوي اين جريان را در خاك دفن خواهند كرد و اين را به يك فرصت براي جذب و طرز فكر دست به عوامل جذب نيروي ولايت و نظام خواهند كرد. انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
حرف بیخود درباره اقای خاتمی نزنید انسان صبوری است که امثال او کم هستن قدرشو بدونین به کوری چشم حسودا به زودی در کنار اقای خامنه ای قرار میگیره عشق من اقای خامنه ای و خاتمی
Iran, Islamic Republic of
این سبزی ها عددی نیستن که بخوان نفوذ کنن تو بسیج و بسیجی برا روشنگری.
خواب دیدن خیر باشه.....
یا علی
Iran, Islamic Republic of
جریان سبز و جلبک ها جایی در بین بسیج ندارن ولی در بین بسیجی ها چطور؟...اگر حواسمان جمع نباشد و بخواهیم سرخود عمل کنیم مطمئن باشید که به راحتی نفوذ می کنند.مگر طلبه های دستغیب از مریخ آمده اند و یا امثال آنها؟
تنها راه مبارزه با آنها گوش فرا دادن به سخنان رهبر انقلاب است ...
Iran, Islamic Republic of
تابسيجي به تن زخمي خود جان دارد/
مرز اسلام در اين ملك نگهبان دارد/
( صادق)