جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ونزوئلااولين محك كارلوس كي‌روش درتيم ملي ايران

سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 164273
كميته تيم‌هاي ملي فدراسيون فوتبال ديدار تيم ملي با دو تيم ونزوئلا و ماداگاسكار را تاييد كرد.

به گزارش جهان و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نشست كميته تيم هاي ملي صبح امروز در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد.
ابن نشست كه با حضور علي كفاشيان،مهدي تاج، مهدي محمد نبي، فريده شجاعي، مرتضي محصص، فريدون معيني، محمد عليزاده، دكتر احمدي، امير حسين حسيني، علي رضا علي، ملك آباد و خراطي برگزار شد موارد مختلف مورد بررسي و در نهايت تائيد اعضا قرار گرفت.

در ابتداي نشست فريدون معيني در خصوص برگزاري فستيوال زير ۱۳ سال آسيا به ميزباني يزد گزارشي را ارائه كرد و گفت: ۵ اردوي استعداديابي برگزار كرديم و پس از آن اردوهاي تداركاتي مستمري را براي تيم نونهالان در نظر گرفتيم و هم اكنون اين اردو در كمپ تيم هاي ملي در حال برگزاري است. مسابقات فوق از ۲۵ ارديبهشت الي ۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد. بر همين اساس نشستي را عصر امروز با شميل كميل-نماينده AFC در دفتر دبير كل فدراسيون برگزار خواهيم كرد و سپس به يزد جهت بازديد از امكانات به اين استان سفر خواهيم كرد.

در ادامه نشست در خصوص تورنمنت زير ۱۶ سال غرب آسيا در عراق بحث و بررسي و مقرر شد تا ملي پوشان نوجوان كشورمان از ۲۳ تير الي ۵ مرداد ماه در اربيل عراق به مصاف حريفان خود بروند. ضمن اينكه تيم نوجوانان كشورمان هم اكنون در قزاقستان براي برگزاري ديدارهاي تداركاتي حضور دارند.

به منظور برگزاري ديدارهاي تداركاتي براي تيم اميد، ديدار با كشورهاي اوكراين و اردن مورد تائيد قرار گفت و مقرر شد فدراسيون ايران نامه اي را با اعلام زمان دقيق براي برگزاري ديدار رفت و برگشت به كويت ارسال كند.

در ادامه جلسه نيز حضور تيم ملي فوتسال در تورنمنت بين المللي تايلند از تاريخ ۵ الي ۱۴ شهريور مورد تائيد قرار گرفت كه در اين تورنمنت تيم هاي ايران؛ آرژانتين،اسپانيا،ايتاليا، ژاپن و تايلند حضور دارند.

انجام ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان با اوكراين به منظور حضوري پر قدرت در رقابت هاي جام جهاني ايتاليا كه از چهارم شهريور ماه آغاز مي شود، مورد تائيد اعضاي كميته تيم هاي ملي قرار گرفت.

در پايان نشست نيز برگزاري ديدار دوستانه تيم ملي ايران با ونزوئلا در تاريخ ۱۶/۳/۹۰ و برگزاري ديدار دوستانه با ماداگاسكار در تاريخ ۲۶/۴/۹۰ به ميزباني ايران مورد تائيد قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *