جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۸

جنجال شخصیت‌ انیمیشنی سیاسی+عکس

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 380372
شباهت رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به یک شخصیت انیمیشنی جنجال زیادی در فضای مجازی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از جام جم، شباهت حمیدرضا سیاسی که در قامت رئیس هیات مدیره پرسپولیس نقش بسیاری در کنار گذاشته شدن علی دایی از این تیم داشت را به یک شخصیت انیمیشنی خارجی در زیر می بینید.

او از جمله دوستان نزدیک امیررضا خادم است که نقش بسیاری در جذب اسپانسر پرسپولیس در آغاز فصل داشت. این تصویر جالب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت بهت
سیاسی حیا کن ،فوتبال ورها کن
Iran, Islamic Republic of
جهان جون ازتو كه يه سايت ارزشي هستي و مخاطب شما يه مشت بچهه هاي ارزشي هستند چرا اين تصوير رو روي سايتت قراردادي شما نبايد توي اين بي اخلا قي هاي فضاي مجازي قرار بگيري.
خادم حیا کن تورو چه به فوتبال
رضا
خادم کشتی گیر میاد هییت مدیره بسازبفروش میزاره که ضددایی هست و اسپانسر خودشونو هم میارن که به تیم پول ندن،یعنی همشون علیه پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
انتشار اين عكس بي تقواييست.
شما چرا نگاه کردی
برادر تقوا
Iran, Islamic Republic of
شباهت چیه خود خودشه اخوی
رضا
با سلام در سنوات گذشته هم اینطور افراد بدون سابقه فوتبالی (کاشانی و رویانیان و غیره ...) می آمدند و می رفتند و در صورتیکه آنها مدیر عامل بودند و ایشان رییس هئیت مدیره ، موضوع خاصی اتفاق نیافتاده که اینطور برایش نقش درست می کنید و بعد از 9 هفته نتیجه نگرفتن این اتفاق افتاده است در ضمن در تمام تیم ها این موضوعات هست و اعضای هئیت مدیره اگر پول دار نباشند باید دست گدایی جلوی پولدار ها دراز کنند . ما در کشور متمدن ایران زندگی می کنیم مسخره کردن کار درست و مورد تایید نمی باشد . راه حل عقلانی بدهید و انتقاد اساسی داشته باشید ، فوتبالی ها هم که سر کار بوده اند هیچ کاری تا پول نباشد نمی توانند انجام دهند .مردم دنبال نتیجه گرفتن تیم مورد علاقه شان هستند . اگر همین آقای سیاسی در آخر فصل نتیجه بگیرد می شود بهترین آدم واگر نگیرد می شود مثل بقیه ( پروین و پورحیدری و مظلومی و زرینچه واستیلی و پیروانی و پیوس و ... ها را فراموش کردند تا چه برسد به امثال آقای دایی )