شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

یک بام و دو هوای نمایندگان یک استان+عکس

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 150872
در حالی که 16 نماینده یکی از استانهای جنوبی کشور در مجلس چندی پیش طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور از انتصاب استاندار جدید این استان تشکر کرده بودند اکنون12 نفر از همان نمایندگان خواستار عزل این استاندار شدند!

 به گزارش مشرق، در حالی که 16 تن از نمایندگان استان فارس 20 اردیبهشت سال جاری در نامه‌ای به رئیس جمهور از احمدزاده استاندار جدید این استان به عنوان استانداری ولایت مدار، مردمی، سختکوش،‌عدالتخواه و فساد ستیز نام برده و از انتصاب او توسط رئیس جمهور تشکر کرده بودند، اکنون 12 نفر از همان نمایندگان در کمتر از 8 ماه طی نامه ای خطاب به آیت الله جنتی امام جمعه موقت تهران - که چندی پیش از سخنانی انتقادی در مورد مدیریت استان فارس بیان کرده بود- خواستار عزل این استاندار توسط رئیس جمهور شدند! 

این نمایندگان در نامه جدید خود که محتوای آن کاملا متضاد با متن پیشین نامه خود آنان در 8 ماه پیش است، از تطمیع، تحقیر، تهدید و حذف خادمین نظام و دوست‌داران دولت توسط مدیریت استان ابراز نگرانی کرده‌اند!

استان فارس 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نامه 20 اردیبهشت نمایندگان استان فارس به رئیس جمهور 

            

نامه 7 دی نمایندگان استان فارس به آیت الله جنتی

              


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به قولی ، آدما عوض می شند و دچار ریزش می شند
Iran, Islamic Republic of
ملاك وضعيت كنوني فرد است نه گذشته افراد.
Iran, Islamic Republic of
خب نظرشون عوض شده...
این که اشکالی نداره