پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

ارسال محموله کمک‌های هلال‌احمر به غزه

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 372074
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: اولین محموله کمکهای جمعیت هلال احمر ایران جهت انتقال به غزه، به قاهره ارسال شده تا از معبر رفح منتقل شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرضیه افخم در خصوص کمکهای غذایی و دارویی به مردم بی دفاع غزه گفت: در پی دستور رییس جمهور در خصوص ارسال کمکهای غذایی و دارویی به مردم غزه که در محاصره و تحت حملات پیاپی بی‌رحمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، اولین محموله کمکهای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به قاهره ارسال و در انتظار اجازه انتقال به غزه از طریق معبر رفح در مرز مصر و باریکه غزه می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این معبر بازشده و با اجازه ورود به کمکهای انسانی کشورهای مختلف بخش اندکی از آلام مردم بیگناه غزه که در شدیدترین شرایط کمبود دارو وکمک های بهداشتی وانسانی قراردارند، ترمیم یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمانی
روابط عمومی خوش خواب

فعلا که روابط عمومی هلال احمر شرایط را درک نکره و انگار نه انگار و فقط با دادن یک شماره حساب خود را خلاص کرده و نمی داند که این جمعیت در چنین شرایطی چه نقش خطیری دارد.