چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
عضو فراکسیون رهروان ولایت؛

نمایندگان‌مجلس حق‌دارند بهت‌زده باشند

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 449871
بخشایش گفت: ما با نتیجه برجام موافق بودیم، مسئله اصلی نحوه پرداختن به موضوع و شیوه اداره جلسه امروز توسط آقای لاریجانی بود.این که نگذاشتند پیشنهادات قرائت شود برای مجلس خوب نبود.
به گزارش جهان، احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت، گفت: محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در جلسه امروز کمیسیون حاضر شدند و به سوالاتی در خصوص معلمان ایرانی در امارات و سرنشینان کشتی ایرانی در یمن پاسخ دادند.
 
وی با بیان این که در جلسه امروز کمیسیون موضوعی درخصوص مسئله هسته‌ای و برجام مطرح نشد،اظهار داشت: در این جلسه هیچ سوالی با موضوعیت هسته‌ای و برجام مطرح نشد زیرا نمایندگان مجلس  به نوعی بهت زده بودند و علت آن این بود که انتظار داشتند جلسه امروز خیلی بهتر از این اداره شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ما با نتیجه برجام  موافق بودیم، مسئله اصلی نحوه پرداختن به موضوع و شیوه اداره جلسه امروز توسط آقای لاریجانی بود.این که نگذاشتند پیشنهادات قرائت شود برای مجلس خوب نبود.
 
بخشایش با بیان این که راه‌های بهتری جهت پیشبرد جلسه  امروز بود، خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی می‌توانست 4 یا 5 پیشنهاد را مطرح کند و ما بقی را اجازه قرائت ندهد اما این که نگذاشتند هیچ پیشنهادی قرائت شود سبب تعجب و بهت نمایندگان مجلس شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *