سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

علي عبدالله صالح فلج و كور شده است

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 175073
تحليل‌گران با بررسي تصاوير علي عبدالله صالح كه اخيرا پخش شده معتقدند كه بدن وي كاملا فلج و احتمالا كور شده است.

به گزارش ايسنا به نوشته روزنامه القدس العربي، علي عبدالله صالح، رئيس جمهور يمن براي اولين بار بعد از زخمي شدنش به دنبال بمباران كاخ رياست جمهوري و اقامت در عربستان در تلويزيون اين كشور ظاهر شد.

برخي از طرفداران رئيس جمهوري يمن معتقدند كه نبايد تصوير علي عبدالله صالح در اين وضعيت منتشر مي شد.

تحليل گران با بررسي فيلم و تصوير علي عبدالله صالح اعلام كردند كه تمام بدن وي به جز مغز و زبانش فلج است چرا كه به راحتي مي تواند سخن بگويد و از نظر عقلي نيز مشكلي ندارد.

اين تحليل گران هم چنين افزودند از آنجا كه رئيس جمهوري يمن روي صندلي نشسته و با توجه به وضعيت بدنشوي احتمالا فلج شده و گوشها، صورت و سر او نيز كاملا سوخته است.

علي عبدالله صالح سر خود را به صورت كامل پوشانده بود و قادر به تكان دادن سرش نبود. دست چپ وي طوري به نظر مي رسيد كه انگار از كتف قطع شده و يا دست كم فلج شده است.

اين تحليل گران درادامه افزودند: دست راست رئيس جمهوري يمن نيز مانند چوبي بود كه با گچ پوشانده شده است. برخي دستگاهها و لوازم نيز بروي سينه علي عبدالله صالح وجود داشت تا وي بتواند نفس بكشد.

به گفته آنها چشمهاي علي عبدالله صالح نيز غير طبيعي و حركت چشمانش بيشتر شبيه افراد نابينا بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظهور آقامون نزدیکه، کار اینها تمومه -بعون الله تعالی
Iran, Islamic Republic of
به درک... بره به جهنم...
Iran, Islamic Republic of
حقشه اگه يه جو عقل داشت بايد بجاي مقاومت در برابر مردم مثل زين العابدين بن علي فرار ميكرد تا لااقل سالم بمونه . همين سرنوشت در انتظار حكام خائن عربي است
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم پادشاه عربستانی ها نیز به همین وضع گرفتار شود
Iran, Islamic Republic of
بابا اين سياست آمريكا و اسرائيل و عربستان سعوديه كه اينو بيارن تو تلويزيون و با اون حال و روز بازم بگه ميخوام برگردم و رئيس جمهور باشم! مگه ديوونست كه با اون شرايط برگرده و بكشنش؟