۱۰۵نظر
 
عباس اميري‌فر:
مشايي نماز شبش ترک نمی شود و رئيس‌جمهور آينده است
تاریخ انتشار : جمعه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۰
 
اميري‌فر با بيان اينكه اصولگرايان خاصيت سياسي خود را از داست داده‌اند، مشايي را صاحب تفكراتي ناب، زلال و خالص دانست و گفت كه اگر او در انتخابات رياست جمهوري كانديدا شود، قطعاً رئيس‌جمهور بعدي ايران خواهد شد.

به گزارش جهان عباس اميري‌فر رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست‌جمهوري و حامي سرسخت مشايي در گفت‌وگوي با فارس، با اشاره به استعفا و ادامه فعاليت حجت‌الاسلام مصلحي وزير اطلاعات به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامي، گفت: مقام معظم رهبري نامه‌اي براي فعاليت وزير اطلاعات صادر فرمودند و رئيس جمهور هم تمكين كرد. 
مهمترین بخش های مصاحبه به قرار زیر است:
* اما اين نكته همچنان جاي بررسي دارد كه آيا دستور مقام معظم رهبري درباره وزیر اطلاعات حكم حكومتي بوده است يا نه، ممكن است ولي‌فقيه در يك مورد توصيه كنند اما تكليف نفرمايند نمي‌توان نظرات رهبري را حكم حكومتي توصيف كرد. به نظر من اين موضوع بايد بررسي شود چرا كه برخي رسانه‌هاي اصولگرا نوشتند كه اين حكم حكومتي است.
*مشايي تفكري زلال، پاك و ناب دارد و حاميان وي به اين موضوع اذعان دارند. مشايي نماز شبش‌ ترك نمي‌شود و روزانه يكي‌دوساعت بيشتر نمي‌خوابد.
*يكي از خوبي‌هاي مشايي اين است كه از هيچ‌كس شكايت نمي‌كند در حالي كه خيلي‌ها به وي فحاشي و اهانت مي‌كنند.آقاي ارضي مطالبي را مطرح كردند كه حد دارد و اين مداح رسما به رئيس دفتر رئيس جمهور اهانت كرده‌اند. 
*از آقاي احمدي‌نژاد پرسيديم ايشان گفتند هدف كساني كه به مشايي حمله مي‌كنند و مي‌خواهند او را تحقير كنند خود من هستم. پس بايد گفت مشخص است كه چرا اصولگرايان به احمدي‌نژاد حمله مي‌كنند. 

*رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با طرح اين ادعا كه افرادي چون حسين شريعتمداري، حميد رسايي، زاكاني، توكلي، مطهري و ديگر كساني كه مشايي را مورد تخريب قرار مي‌دهند، به هيچ عنوان از ابتدا طرفدار رئيس جمهور نبوده‌اند، گفت: اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد. با اهانت‌هاي كه كيهان به رئيس دفتر رئيس‌جمهور مي‌كند چطور مي‌توان گفت كه شريعتمداري حامي دولت است؛ اظهارات رسايي را بررسي كنيد تا مشخص شود كه او حامي دولت نيست. 

*دولت يعني رئيس جمهور و يارانش كه آقاي مشايي هم جزو آن است، برنامه مدوني براي انتخابات آتي دارند و قطعا در رقابت با اصولگرايان، اين جريان را شكست خواهند داد.

*رقابت قطعا شكل خواهد گرفت و علت اين تخريب‌ها و اهانت‌هايي كه از سوي روزنامه‌هاي اصولگرا و سايت‌هاي اين جريان عليه دولت مي‌شود، خود يك رقابت انتخاباتي را آغاز كرده است.

*شخص بنده اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم. 

*نظر من كانديداي مورد حمايت شخص احمدي‌نژاد اگر آقاي مشايي باشد، قطعا ايشان رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود. اگر مجلس نهم حامي دولت باشد قطعا رئيس‌جمهور دهم شخص مورد حمايت احمدي‌نژاد خواهد بود.
*آيت‌الله مصباح كه رهبر انقلاب ايشان را مطهري زمان ناميده‌است براي ما محترم هستند. اما بايد گفت كه ايشان به لحاظ اعتقادي مورد تاييد قرار گرفته‌اند نه اينكه در همه امور مورد تاييد باشند. 

*ممكن است از اعضاي جامعه وعاظ ولايي برخي‌ها براي انتخابات آتي مجلس كانديدا شوند و قطعا اين افراد در ليست حاميان دولت قرار خواهند گرفت. ما با حاميان دولت رقابت نخواهيم كرد رقابت ما با جرياني خواهد بود كه نام خود را اصولگرا گذاشته است.
کد مطلب: 163571
Share/Save/Bookmark
 


 
 
به مشایی بگید بیاد !
مطمئن باشه که از کروبی هم کمتر رای میاره ! حتی از آرائه باطله !!!! (356516)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۰۷:۳۵
 
اولا: خیلی بد است که یک به اصطلاح روحانی ، اینقدر مداح السلطان باشد.

ثانیا: اگر به نماز شب خواندن است که ابن ملجم هم نماز شبش ترک نمی شد و به قصد قربت اقدام به شهادت امام اول کرد.

ثالثا: استدلال نماز شب خواندن برای صلاحیت افراد یادآور گریه آقای دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات است که برای کسب رأی اعتماد مهاجرانی در دوره اول اصلاحاتچی ها بیان می شد و عاقبت مهاجرانی را همه می بینند( داشتن چندین زن و فرار به انگلیس و ... لابد از برکات نماز شب او بوده!)

رابعا: امیری فر که هنوز هم با وجود اظهر من الشمس بودن حکم حکومتی رهبری ، احکام ایشان را به ارشادی و مولوی تقسیم می کند و ادعا می کند مطیع رهبری است، آشکارا دروغ می گوید.

خامسا: ما با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و انتظار نداشته باشند که تمام اقدامات رییس جمهور محترم را صحیح و انقلابی بدانیم، خود امام (رض) می فرمودند که هر وقت من هم از حد خودم فراتر رفتم مردم اطاعت نکنند.

و در بیانات رهبری عزیز هم این نکته بوده است.


ما که عاشق چشم و ابروی احمدی نژاد و دیگران نیستیم.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که نگاه این چنینی که هر کس را با کوچکترین مخالفت و انتقاد ، برانیم یک نگاه خوارج گونه است.

جناب آقای امیری فر و مرادش آقای میم!
فاین تذهبون؟! (356517)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۱۰:۲۲
 
مشایی از هیچ کسی شکایت نمی کند--- شکایت دفتر رئیس جمهوری از حاج منصور ارضی جالب است (356541)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۲:۴۴
 
ایشان با چه اعتماد به نفسی دم از پیروزی در انتخابات می زند
جوجه رو آخر پاییز می شماریم جناب امیری فر (356542)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۳:۴۵
 
این آقا از کجا پیدا شده که از متن نامه حضرت آقا نمی فهمه که این حکم حکومتی بوده و نه توصیه نامه... تازه میگه جای بررسی داره...
هر چه قدر هم که از این آقای میم تعریف و تمجید کنن دیدگاه مردم ولایتمدار همون دیدگاه ولی امر مسلمین هست و ذره ای از دیدگاهشون کوتاه نخواهند اومد...
آقای احمدی نژاد ما زیاران چشم یاری داشتیم... (356549)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۴:۰۰
 
آقای مشایی مگر خوابش را ببیند که مقبول مردم ایران شود (356551)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۴:۴۳
 
این امیری فر که معلوم نیست از کجا سبز شده حالا به رسایی میگه "به هيچ عنوان از ابتدا طرفدار رئيس جمهور نبوده‌اند".
چه کسی است که از یاد برده باشد حمایتها و سخنرانی های ایشان در ایام انتخابات در حمایت از رئیس جمهور را؟!! (356552)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۵:۰۶
 
"نظر من كانديداي مورد حمايت شخص احمدي‌نژاد اگر آقاي مشايي باشد، قطعا ايشان رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود" داره غیر مستقیم برای رئیس جمهور هم تعیین تکلیف میکنه (356553)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۶:۰۵
 
موضوعات رو باید اصلی و فرعی کرد.یه موضوعی مثل مشایی و یا یک اختلاف نظر ساده که طبیعی هم هست رو نباید اونقدر گنده کرد که تبدیل بشه به مسئله اول کشور. (356560)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۱۷:۵۱
 
نماز شبی که کس و ناکس از آن خبر داشته باشند فقط به درد خود مشایی می خورد چون جز ریا چیزی در آن نیست. (356567)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۲۶:۰۵
 
باسلام
امیری فر جان کلام را گفت. هژمونی دولت نهم و دهم از حوزه جغرافیایی ایران فراتر رفته و به لطف ایمان و خلوصش، همه آزادیخواهان و عدالت طلبان را مجذوب نموده است.
چرا مشایی را لعن و نفرین می کنند؟ به کدامین گناه ؟ آیا دشمنی با مشایی را در حالیکه در خدمت دولت نهم و دهم و شبانه روز نمی شناسد و مورد تایید آقای دکتر احمدی نژاد است نباید آن دشمنی و اهانت ها را متوجه شخص رئیس جمهور دانست؟!
سایه نشینان رفاه طلب که بیش از دو دهه از چشمه جوشان نظام متنعم شده اند از ترس از دست دادن حساب مستمری خود، ستون خیمه خدمت و مردم دوستی را هدف قرار گرفته اند.
الیس الصبح بقریب . انشاءالله
(356577)
Portugal
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۴:۵۲
 
"گر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد."
" احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد"
اینها بیانات امیری فر پیش نماز مسجد نهادریاست جمهوریه...!!!!
با این اوصاف هنوز اقایون توکلی و مطهری و ... می خوان بگن که تیم انحرافی اطراف احمدی نژاد وجود داره و اگه مشایی برکنار بشه ما با احمدی نژاد مشکلی نداریم؟
دیگه خودشون هم اقرار کردن.......امیدوارم بصیرت واقعی به زودی نصیب اقایون بشه و فتنه اصلی و فتنه گر واقعی رو تشخیص بدن (356578)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۵:۰۸
 
در قسمتی از صحبت هایشان گفته اند که اگر نظر آقای احمدی نژاد آقای مشایی باشد، ایشان قطعا رییس جمهور است.
ایشان ظاهرا ولایت فقیه را هنوز کاملا درک نکرده اند. مردم بخاطر انقلاب و ولی فقیه به آقای احمدی نژاد رای دادند و اگر ایشون و هر کسی منصوب به ایشون بخواهد زاویه پیدا کند از اسلام و ولایت فقیه، مطمئنا از طرف مردم طرد خواهد شد. به امید خدا (356598)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۵۵:۵۴
 
ان شا الله خدا این انقلاب را در بهترین مسیر قرار می دهد... (356608)
United States
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۳۴:۰۵
 
سلام
واي به حال اين مملكت با اينگونه ديدگاه‌هاي خطرناك (356625)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۰۱:۲۰
 
شخص بنده اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم.

واقعا؟!!!!
اما انگار علاقه امثال شمابه قدرت بیش از همسرتونه چون برای اطاعت در حوزه قدرت اما و اگر زیاد می تراشید و بدعت های زیادی رو می خواید وارد کنید (356635)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۳۵:۰۷
 
اقای امیری فر تکلیف خودش را خیلی خوب روشن کرده است ایشان هرجا که به نفع ایشان و ایده ایشان نباشد بلافاصله شروع به تخطئه می کند مثلاً فرمان آقا مولوی نبوده و ارشادی بوده و آقای مصباح از نظر سیاسی مورد تائید ایشان نیست و از همه جالب تر اینکه هر کس مشائی را قبول ندارد ( استفاده از جمله ایشان ) خدا را هم نباید قبول داشته باشد فردی به این تند روی سم مهلک برای هر نظامی است هر چند جملات ایشان تازگی نداشته و چندی پیش آقای بوش هم گفت اگر با ما نیستید دشمن مائید. من شخصاً آقای مشائی را خوب می شناسم از 20 سال پیش که ایشان اولین کاروان جمهوری اسلامی را به خارج گسیل کرد و آن کاروان دهل و تار و تنبور اهل کردستان بود ، اما از طرفی جمله ای را از زبان رئیس جمهور بیان نموده که به آن کاملاً معتقدم و از ابتدا چنین دیدگاهی داشته ام . (356638)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۴۱:۴۰
 
مشایی در حال حاضر محبوبترین شخصیت ایران است و تنها کسی است که می تواند همه اقشار جامعه از جمله سبزهارا به خود جذب کرده وانتخابات با شکوهی ایجاد کند. (356641)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۴۶:۱۶
 
درسته که من به هرکی که احمدی نژاد بگه رای میدم اما دعا می کنم که اون شخص مشایی نباشه (356648)
United Kingdom
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۰۰:۰۶
 
«رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با طرح اين ادعا كه افرادي چون حسين شريعتمداري، حميد رسايي، زاكاني، توكلي، مطهري و ديگر كساني كه مشايي را مورد تخريب قرار مي‌دهند، به هيچ عنوان از ابتدا طرفدار رئيس جمهور نبوده‌اند، گفت: اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد.»

قابل توجه حامیان متعصب و متحجر احمدی نژاد که به زور میخوان این دو تا رو ازهم تفکیک کنن!!!!!!!!!! (356655)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۱۶:۰۴
 
به به به به به ....
هر دم از این باغ....

یکی بره برای این آقا تایید مقام معظم رهبری از آقای مصباح رو ترجمه کنه . یکی بره بگه که مطهری که بود.
فعلا برای مصالحی که آقا در نظرشون هست ما هم سکوت می کنیم ولی وای به اون روزی که..... (356661)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۲۴:۲۰
 
این مطلب سراسر توهمات و افکار خودخواهانه و هدفمندانه یکی از سربازان جریان انحرافی است .
پس بفرمایید 24 میلیونی که فقط و فقط بخاطر تاییدات رهبری به احمدی نژاد رای دادند و حتی چشم دیدن آقای م و گوش شندیدن حرفهاشو ندارند همه دروغ گو هستند
طبق گفته این آقا - که البته ناجوانمردانه علی مطهری رو با عزیزانی چون شریعتمداری و رسایی یکی کرده- همه حتی حضرت آیت الله مصباح دروغ گو هستند و فقط و فقط و فقط جناب -میم- بزرگ راستگو هستند . به نظرم شرم و حیا هم چیز خوبیه ایشون از روی آیت الله مصباح خجالت نمی کشه؟!

خدا هدایتشان کند و اگر هدایت نمی شوند هلاکشان کند (356683)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۳۲:۳۸
 
آقا شما رو به خدا روشنگری کنید. بحث حکم حکومتی یک بحث سنگین حوزوی میان اهل فنه که اگر نابخردانه باهاش برخورد بشه میشه همین مولوی و ارشادی کردن اونها که اساس ولایت فقیه رو هدف گرفته. جایگاه ولایت فقیه در ارتباط با امت اونه که فرمایشات ایشون در حکم کلام معصوم هست هرچند که براشون عصمت قائل نیستیم
لطفا روشنگری کنید خطر این اظهارات سخیف ونسنجیده رو که اول انقلاب داشت مطرح میشد و به لطف خدا با شکست روبرو شد و الان دوباره داره طرح میشه. (356695)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۴۴:۳۴
 
احسن ت

((اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند))
بابا ما هم همینو میگیم که احمدی نزاد با مشایی فرقی نمی کند این حزب الهی ها باور نمیکنند (356700)
United Kingdom
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۵۲:۰۷
 
ما به استقبال احمدی نژاد می آییم وشعار میدهیم یاور رهبر آمد
قطعا اگر از رهبری فاصله بگیرند دیگه از این خبر ها نیست (356705)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۰۵:۴۷
 
"اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد."
این جملات قابل توجه طرفداران پروپاقرص رئیس جمهور!!! (356710)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۳۰:۳۸
 
اخوی کیهان، شاه خائن - رجوی - هویدا و.... موسو ی و کروبی و خاتمی را هم جهانی کرد ولی از آن جهت ، شما هم اگر علاقمند به جهانی شدن از آن جهت هستید بیشتر تلاش کنید و فاصله خود را مسیرحضرت امام و رهرو صادق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای بیشتر و بیشتر کنید. (356711)
United Kingdom
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۳۴:۲۰
 
مردم احمدی نژاد را دوست دارند ولی از مشایی خوششان نمی آید . (356719)
Latvia
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۵۵:۳۷
 
خدا کند اشتباه کرده باشم ولی به نظر می رسد ایشان سعی دارد با گرفتن رای از دو گروه کاملا متفاوت به نتیجه برسد. از گروه بسیار مذهبی که تحت تاثیر سی دی "ظهور نزدیک است" قرار می گیرد و همچنین از گروه ضد مذهبی که ایران را منهای اسلام می خواهد. فکر جمع کردن این دو گروه با هم منافقانه و التقاطی است. (356734)
United States
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۲۰:۴۱
 
جناب آقای امیری فر این جمله غلط است که هر کس که با مشایی بد است با رئیس جمهور مشکل دارد. ما نسبت به آقای احمدی نژاد احساس دلسوزی داریم که می خواهیم از آقای مشائی دوری کند. (356770)
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۴۸:۳۲
 
دوران طاغوت یه آخوند درباری بود بنام ذبیحی که هر وقت می خواست از شاه تعریف کند می گفت شاه نماز اول وقتش ترک نمی شود!!!!!!! (356785)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۰:۱۸:۴۹
 
امثال شمر ها هم نماز شبشان ترك نمي شد و بعد از به شهادت رساند حضرت امام حسين عليه السلام تكبير گفتند
آقاي اميرفر لطف كنيد حد و اندازه خود را نگه داريد شما در مقامي نيستيد كه آيت الله مصباح را نقد كنيد
جالب است كه اميري فر بين بينش هاي آيت الله مصباح و مشايي بي سواد مشايي را برگزيده است (356787)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۰:۱۹:۵۱
 
جناب آقای امیری فر شما همین حکم رهبری در مورد بازگشت وزیر اطلاعات را قبول داشته باشید بقیه پیش کش
ولی فقیه در شئونات حکومتی حکمش جاری است یعنی ولایت تشریعی دارد لذا نیاز به این نیست که ولی فقیه در خصوص مسائل زندگی شخصی وارد شود. لذا می گویند احکام حکومتی نه احکام خصوصی ! (356790)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۰:۲۶:۲۷
 
بنام خدا . اگر این فرد قرار است کارهای اجرائی کند ،پس نقش معاون اول چیست ؟ آنقدر که ایشان حرف میزند و اظهار نظر و ......میکند ،معاون اول هیچ نقشی ندارد .با این حساب بهتر است تعدیل نیرو کنند و از معاون اول در جاهای دیگری استفاده شود . (356807)
Mozambique
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۱:۰۴:۰۶
 
اين ملت با هيچ كس عهد اخوت نبسته است و بموقع جواب هر ياوه گويي را خواهد داد!چه مير حسين باشد و چه مشايي و چه هرکس دیگه! اين را ملت بزرگ ايران تاكنون بخوبي نشان داده است!!! (356819)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۲:۱۲:۳۶
 
ابن ملجم هم نماز شب میخوانده است در شب شهادت مولا علی ، امام او را از خواب بیدار کرده تا نماز شبش را بخواند ، طبق استدلال این فرد باید گفت که ابن ملجم هم آدم خوبی است.خدا را شکر که طرفداران مشایی قدرت استدلالشان در این حد است. بی دلیل نیست که حضرت آقا فرمودند کاری به مشایی نداشته باشید چون ارزشی ندارد به کارهایش فکر کنیم خودشان به اندازه کافی اعتقاداتشان را رو کرده اند.
در مورد افاضات این فرد جای صحبت زیاد هست:
1- نظرات آقا تا جایی مورد تایید این افراد هست که مخالف نظراتشان نباشد.
2- افرادی چون شریعتمداری، رسایی و ... جزو کسانی بودند که احمدی نژاد را بالا آوردند حالا شدند مخالف دولت عجبا ! یادآوری کنم سرمقاله کیهان حدود چند ماه قبل از انتخابات: مشایی می خواهد تصمیمات آقا را برای ایشان هزینه بر کند تا آقا از نظرات کنار بیایند و کم کم آقا را حذف کنند.
3- ببینید ولایت فقیه را تا کجا ارزشش را پایین آورده که در خصوص حرام کردن همسرش حرف می زند اعتقاد اینها تا همین حد هست
4- آیت الله مصباح تا زمانی برای ایشان محترم است که مخالف خودشان نباشد اگر به قول این افراد این صحبت ها برای انتخابات باشد آیت الله مصباح انتخابات می خواهد برای چه اون موقع این عزیز از احمدی نژاد حمایت می کرد یادشان رفته البته دروغگویان همیشه فراموش کار هستند.
خداوند ان شاءالله این افراد را از دولت جدا کند. وگرنه بلایی که کشمیری سر شهید رجایی(ره) آورد سر احمدی نژاد هم می آید هر چه به شهید رجایی گفتند کشمیری مشکل دارد قبول نکرد حتی پشت سرش نماز می خواند. (356829)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۳:۰۴:۱۱
 
ما نماز شب خوان نمی خواهیم، ما مطیع امر ولایت می خواهیم. (356867)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۰۹:۳۳
 
کی گفته ما به دنبال نمازشب خوان هستیم. (356869)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۱۰:۳۰
 
چک هدیه خانم نقد شد؟ (356871)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۱۱:۱۹
 
جناب آقاي اميري فر نماز شب خواندن كه دليل خوب بودن يا بد بودن يك انسان نمي شود. بنده از كاركنان مجموعه ميراث فرهنگي هستم كه مدت 4 سال آقاي مشايي رئيس آن بودند. اي كاش مي توانستم به صراحت بگويم ايشان در زمان رياست شان بر اين سازمان چه كارها كه نكردند. مشخص ترين كار همان بود كه آقاي بقايي را بعد از خودشان رئيس اين سازمان كردند و ايشان هم سازمان را به نابودي كشاندند. (356883)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۲۲:۳۰
 
اميری فر کيه ! به هر حال هر کی هست مثل اينکه مخالفان واقعی آقای احمدی نژاد رو نمی شناسه , مسلمان , آقای رسائی و حاج حسين که از بهترين حاميان آقای احمدی نژاد بوده وهستند البته حامی اهل نفاق نه , حامی منطق و شرع . بهتر است اين آقاآبروی مشائی را بيش از خودش نبرد . (356888)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۲۵:۴۸
 
آقای امیری فر! از تقسیم فرامین ولی امر مسلمین به "حکم حکومتی - توصیه ای"به وضوح بر می آید که چقدر تو و امثال تو به ولایت پایبند هستید. مطمئن باش معظم له هیچوقت زنت را بر تو حرام نخواهد کرد اما در مقابل انحرافات فکری، اعتقادی،سیاسی و آلودگی و فساد مالی و ... منحرفین با صلابت علی وار خواهد ایستاد. و بالآخره آنچه را که هوشمندان بصیر مدتها پیش فهمیده بودند ناشیانه بر زبان آوردی: "ریاست جمهوری مشایی"!!! خیلی مضحک است، کسی که صلاحیت معاونت ریاست جمهوری را ندارد چگونه می خواهد رییس جمهور شود؟؟ (356890)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۲۷:۰۹
 
نخیر ما انسانی وارسته و مدیر در تمام امور میخواهیم که بتواند از پس مشگلات مملکت بر اید و مردم را از ا ین نابسامانی اقتضادی نجات دهد (356893)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۲۷:۵۳
 
اگر كسي كه مطيع رهبر نيست كانديداي رياست جمهوري شود مردم پاي صندوقهاي راي نخواهند رفت حتي اگر رقيبانش خوب باشند چون مردم خوب مي فهمند (356900)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۳۳:۱۰
 
ابن ملجم هم از بس نماز ميخواند پیشانی اش پينه بسته بود! (356929)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۴۴:۲۰
 
"...گفت: اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند..."

ببخشید آقای امیری فر اگر رهبری این حرف رو بزنه چی ؟
نامه رهبری درباره عزل آقای مشائی که یادتون هست ؟ (356951)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۵۷:۱۴
 
مردم آنقدر فاقد بینش نيستند كه صرف حمايت احمدي نژاد به مشايي راي بدهند، اگر تمام عالم هم بگويند مشايي فلان و بهمان اصلا عارف، متقي و... ولي اعمال و سكناتش چيز ديگري را نشان دهد ، مورد قبول هيچ كدام از مردم با بصيرت ما نخواهد شد. آقاي احمدي نژاد هي مي خواهند بگويند ماست سياه است!!! آيا مردم خودشان چشم ندارند و نمي بينند. (356954)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۰۰:۳۵
 
این جمله ایشون یعنی فاجعه!
(دولت يعني رئيس جمهور و يارانش كه آقاي مشايي هم جزو آن است، برنامه مدوني براي انتخابات آتي دارند و قطعا در رقابت با اصولگرايان، اين جريان را شكست خواهند داد.)
مگه اصولگرایان دشمن شما هستند که میخواین شکستشون بدین؟بصیرتت کجا رفته اخوی؟دشمن اصلی رو ول کردی به چی چسبیدی؟ (356965)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۰۳:۴۸
 
جل الخالق ازعلم غيب آقاي اميري فرد ! كه ازحالا آراء مردم رابراي دوسال بعدميخواند (356967)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۰۴:۱۶
 
در اين کشور خيلي ها نماز شبشان ترک نمي شود، اما اين دليل نمي شود که سرنوشت انقلاب امام را آنها به دست گيرند. چون بسياري از آنها توان مديريت ندارند. و اصلا مگر خوارج نهروان نماز شب نمي خواندند؟!!! (356977)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۱۰:۱۲
 
عجب مطيعي؟ من هم اگر رهبر معظم وحتي علماي ديگر حكم دهند كه زنم بر من حرام است با توجه به علاقه وافر به همسرم بدون چون چرا اطاعت ميكنم وزن ديگری مي گيرم؟ اگر در مسايل سياسي واداري ومالي اطاعت نمودي آن موقع مشخص مي شود چه گونه اي (356978)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۱۰:۳۳
 
تمام كساني كه به آقاي احمدي نژادراي دادن نه بر اساس حكم حكومتي و نه توصيه ارشادي يا مولوي رهبر عزيز بود بلكه فقط احساس كردند كه آقاي احمدي نژاد مطيع و مقلد رهبر است . به اين كار مردم مي‌گويند عشق به ولايت ، ولايت پذيري و مطيع رهبر بودن . حال برخي با بي نزاکتی نظر صريح رهبر را به مولوي يا ارشادي و يا اينكه حكم حكومتي بوده يا نه تقسيم ميكنند كه اين بجز قدرت طلبی نیست (356991)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۱۶:۰۳
 
بابا جون کم از مذهب، نماز، شهدا...برای رسیدن به اهداف خود و برو بچه های خود (آقازاده هاتون!!!!!)مایه گذارید. مردم ایران میفهمند ، دیگه گذشت آن روزها .... (357026)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۳۲:۱۲
 
يكي نيست به اين آقا بگه كه : اصلاً تو ميدوني دست خط مقام معظم رهبري يعني چي؟
حكم حكومتي يعني چي؟ (357048)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۴۲:۴۹
 
معمولاً آثار نماز شب در چهره انسانهاي مخلص پيداست . من بعيد مي‌دانم ايشان حتي يك بار نمازشب خوانده باشد مگر از نوع خوارج و يا از روي ريا . ضمناً مگر آقاي اميري فر هرشب زاغ ايشان را چوب می زند؟! (357061)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۵۳:۳۳
 
التماس دعا داریم! (357064)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۵۶:۰۸
 
متاسفانه اين شخص و امثال او قصد ايجاد اختلاف ميان اصولگرايان را دارند..به سخنان او خوب دقت كنيد! واقعا جاي تعجب است كه مي خواهند رييس جمهور را مقابل اصولگرايان قرار دهند.. (357085)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۱۲:۴۱
 
چرا هرچه نظر منفی در مورد آقای مشایی گفته می شود به نظرات اضافه می کنید اما نظرات مثبت ایشان را منعکس نمیکنید .بنده چهره ایشان را نورانی می بینم (357099)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۲:۳۵
 
به اظهارات اين فرد معلوم الحال توجه كنيد:
"مشايي تفكري زلال، پاك و ناب دارد"
آيت الله علم الهدي درباره ايشان گفته اند " بين الغي"
پس ميتوان فهميد كه "انحراف" ايشان خالص و ناب است
"مشايي نماز شبش‌ ترك نمي‌شود"
اولا كه به من چه!!!! ايشان ولايت پذير باشند و با اعمال و گفتار خود تشنج آفريني نكنند و ولي فقيه را آزرده خاطر نكنند نماز شب خواندنش پيشكش!!!!!
نماز شب خواندن امري فردي است و في نفسه ايجاد بصيرت نمي كند ضمن اينكه بايد توجه داشت برخي از اصحاب رسول الله (ص) كه به روي امام علي (ع) شمشير كشيدند پيشانيشان از سجده هاي طولاني پينه بسته بود ولي اين بنده خدا كه پيشانيش هم صاف و صيقلي است (357109)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۹:۱۸
 
خوارج هم همه نماز شب میخواندند و حافظان قرآن بودند و پس مانده شان هم که با فرق مولی همه میدانیم چه کرد
خوب حضرت آقا خدا را شکر که همین اول که نه به دار است و نه به بار تکلیف را روشن فرمودید که رقیب و دشمن کیست و خط کدام است و شما با اصولگرایان مشکل دارید آقای مصباح هم فقط وعظ کند رهبری هم فقط ارشاد و ... لطف فرموده تکلیف چند نفری را که از قلم انداخته اید را هم روشن بفرمائید ماکه هیــــــــــــچ
ولی جهت اطلاع سرنوشت و روزگار بازی های غریبی دارد
ولی خوب است بفرمایید که دیگه چه خبر؟؟
یعنی حضرات دارند مهره چینی میکنند برای اینکه مجلس یک دست و همراهی برای خودشان جور کنند ؟؟
خواب دیده اید خیر باشد..
انشاءالله
شب دراز است و قلندر بیدار
کافی است رهبری یک ارشادی هم ما ملت را بکند تا شما جماعت خواب زده بی بصیرت چاپلوس بفهمید که یه من ماست چقدر کره دارد (357112)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۲:۰۴
 
جناب اميري فر ؛ خوارج نهروان هم حافظ قران بودند و نماز شب خوان و در اول حتي سرباز مولا(ع) بودند ولي بعدا با خواندن قران و ايه لا حكم الا لله ناجوانمردانه حضرت مولا(ع) را شهيد كردند (357133)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۴۰:۰۱
 
مشکلی نیست شورای نگهبان دست از وظیفه قانونی خود مبنی بر احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی بردارد ما هم دست از اعتقادات خود برداشته به ایشان رأی می دهیم (357160)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۵۴:۲۸
 
در بي بصيرتي تو همين بس كه بين احمدي نژاد و م ش ا ي ي تفاوتي قائل نيستي
ضمنا اين كه گفتي در رقابت با اصولگرايان ، اين جريان را شكست خواهيد داد نشان از جنگ شما با اين جريان و نشان دهنده ماهيت اصلي شماست. يعني در انتخابات سال 84 و 88 براي جذب راي مردم خود را نامزد اصولگراها معرفي كرديد و الان ماهيت اصلي خود را مشخص كرده ايد
البته چندي پيش همين آقاي جوانفکر اين نكته را متذكر شده بودند كه آقاي احمدي نژاد نماينده اصولگرايان نيست ولي در آن موقع كسي اين حرفها را جدي نگرفت و حالا يواش يواش ماهيت اطرافيان رييس جمهور محبوب جناب آقاي احمدي نژاد براي ما روشن ميشود
ما حرفي نداريم شما ميتوانيد ساز جدايي را بزنيد ولي اگر در انتخابات راي نياورديد داد و فرياد برنياوريد كه جريان اصولگرايي راي نياورد
مطمئن باشيد ملت فهيم و بابصيرت جمهوري اسلامي ايران فتنه شما را هم مثل فتنه سبز يزيدي به گورستان تاريخ خواهد سپرد

"گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است" (357175)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۰۱:۴۸
 
باسلام مسئولين را بين شان تفرقه نيندازد نماز شب پيشكش (357201)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۱۹:۴۳
 
چناب امیری فر کمی در مورد همین حرفهایی که زده اید بیندیشید و علت مطرح کردن چنین سخنانی را نزد خود تحلیل کنید ببنید این سخنان را برای رضای خدا یا برای خشنود کردن دل عده ای خاص زده اید. بعد خود تان در مورد این سخنان قطعا به نتیجه می رسید (357223)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۳۲:۴۲
 
مشایی اگر یکی از 313 یار امام زمان هم باشد در مقطع فعلی داره با کاراش تیشه به ریشه انقلاب می زنه (357246)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۴۸:۵۷
 
"مارقين" هم نماز شبشان ترك نمي شد. نه تنها نماز شب، بلكه قرآن خواندن و عبادات شبانه روزشان! لذا وقتي حضرت امير(ع) آنها را به درك واصل كردند، فرمودند: چشم فتنه را كور كردم! (357250)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۵۲:۱۷
 
در مورد کشمیری ملعون هم شنیده بودم که حتی آب وضویش را از خانه می آورد که مبادا از آب اداره وضو گرفته باشد! (357264)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۵۸:۵۹
 
سلام خسته نباشيد اقاي اميري اگر نماز شب نشانه مسلماني است بايد خيليها را مسلمان و ادم درست دانست (357267)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۲:۰۰:۲۸
 
نه دیگه، چون که گفتن زلاله من که بهش حتماً رأی می دم! دیگه چه معیاری بالاتر از این! (357303)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۲:۲۲:۰۳
 
خوارج هم نماز شب شان ترک نمی شد ولی جلوی علی ایستادند... (357317)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۲:۳۱:۵۱
 
آيت‌الله مصباح كه رهبر انقلاب ايشان را مطهري زمان ناميده‌است براي ما محترم هستند. اما بايد گفت كه ايشان به لحاظ اعتقادي مورد تاييد قرار گرفته‌اند نه اينكه در همه امور مورد تاييد باشند.
به این چند جمله ای که آقای امیری فر بسیار ناشیانه ایراد فرمودند و البته با حساب غلط هائی که در این چند جمله کوتاه دارندنمره دیکته نوشته شده خودراتاحد نمره مردودی پائین آوردند چند لحظه ای تامل کنید . چند نکته ظریف اما مهم از آن بدست می آید. اول اینکه به اعتراف ایشان دین ما از سیاست باید دو امر کاملا تفکیک شده باشد چرا که به قول ایشان رهبر افکار اعتقادی و دینی آیت الله مصباح را تایید میکنند و این چه ربطی به مواضع سیاسی آیت الله مصباح میتواند داشته باشد؟!!!
دومین حظی که از این سخنان نغز (البته فقط همین سه چهار جمله و نه کل مصاحبه , چرا که نقد کل مصاحبه از حوصله همه خوانندگان و نیز خودم کاملا خارج و مایه سردرد خواهد شد) بدست می آید (نستجیر بالله) نفاق و کذاب بودن حضرت آیت الله مصباح است . عجیب است ؟ احتمالا" آقای امیری فر شدیدا این را تکذیب خواهند کرد ولی در آنصورت برای بار چندم صحه ای بر نفاق و کذاب بودن خود گذاشته اند . آقای امیری فر ! در این نکته که جناب مصباح دیدگاهها و عملکردفرد محبوب و نماز شب خوان مورد نظر شما را قبول ندارد که شک ندارید؟ در این که جناب مصباح بارها و بارها به خاطر حمایتهای صریح و کاملا بی پرده ای که از آقای احمدی نژاد در زمان انتخابات و قبل تر از آن در دوره نهم داشتند هدف آماج حملات دوست و دشمن بودند هم که شکی ندارید؟ پس ما حالا اگر این دو مسئله ای که هیچ احدالناسی نمی تواند در صحتش شک کند را جمع ببندیم که از نظر شما ایرادی ندارد؟ پس خواهش میکنم قبل از تکذیب کردن عجله ای و سرسری صحبتهایتان کمی در این نکات بالا فکر کنید . (357381)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۳:۰۶:۲۱
 
آن موقعی که مردم به آقای احمدی نژاد رأی دادند ملاک تشخیصشان نزدیکی کاندیدا به ولایت پذیری و طرفداری مطلق از حق بود و در آینده هم ملاک همین است. (357451)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۳:۵۱:۰۸
 
بلا تشبیه ولی شهيد رجايي نيز توسط رييس دفترش به شهادت رسيد (357460)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۴:۰۰:۰۴
 
امیری معلوم است زبان دکتر احمدی نژاد هم هست که مشایی و احمدی نژاد را یکی می بینند کجا احمدی نژاد گفته مشایی من است من مشایی هستم !!! (357481)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۴:۱۳:۲۵
 
سلام و خسته نباشید این دانشمند عزیز که این مطالب را گفته اند باید بفهمند که وقتی آقا میگوید مطهری زمان یعنی از همه لحاظ مطهری زمان پس لطف کنند دیگر از این اظهار نظر ها نکنند در ضمن من یکی از طرفداران پر و پا قرص دکتر احمدی نژاد هستم ولی این درست نیست که بگوییم مشایی و احمدی نژاد یکی اند
این کجا و آن کجا (357482)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۴:۱۳:۵۵
 
کسی که خود را به خواب زده نمیشه بیدار کرد! (357665)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۶:۰۰:۰۹
 
من یکی همانطور که در انتخاب احمدی نژاد ستاد مردمی زدم و شب و روز نداشتم و حتی ماشینم توسط موسوی ها آسیب دید اگر مشائی کاندید بشه هموان تلاش ها را برای رای نیاوردن مشائی بکار میگیرم

احمدی نژاد بدون مشائی (357848)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۷:۴۳:۳۶
 
عمرا بگذاريم همچين فرد منحرفي تاييد صلاحيت شود چه بررسد رئيس جمهور (357966)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۹:۲۵:۵۵
 
شما نمی خواد زنت رو به فرمان رهبری طلاق بدی! شما بر نامه آقا به احمدی نژاد رو درباره عزل مشائی از معاون اولی بخون بعد می بینی وقتی اقا صلاح ندونن مشائی معاون اول بشه، حتما صلاح نمی دونن رئیس جمهور هم بشه. (357992)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۹:۴۶:۰۸
 
ای خدا!چی داره به روزمون میاد.بمیرم واسه امامم که غریبتر از همه است.فدای تنهایی و بصیرتش بشم. (357998)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۹:۴۹:۲۹
 
سلام در جواب دوست عزيزمان كه ايت الله مصباح را كامل نمیدانند بايد گفت چرا اقاي مصباح وقتي از احمدي نژاد در انتخابات حمايت كردند با افتخار ايشان را انساني سالم و واقع بين ميدانستيد ولي الان كه مخالف مشايي است ميگوييد ايشان در تمامي زمينه ها كامل نيست شما ميگوييد انسانها خوبند تا زماني كه با ما هستند وقتي از ما انتقاد ميكنند كامل نيستند امروز ايت الله مصباح كامل نيست حتما فردا نوبت رهبر است كه از وي نيز انتقاد كنيد توصيه ميكنم انتقاد پذير باشيد (358002)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۹:۵۱:۳۲
 
آقای عباس اميري‌فر
عمل به تکالیف واجب ،نشانه تقوا است و مقام تقرب را به انسان اهدا می کند.
آنچه که تکلیف است، نماز های واجب روزانه (17 رکعت) است.
عمل به مستحباتی که به قصد شهرت و خوشنامی در بین عامه آشکار شوند، نزول از مرتبه تقرب است.
بلکه اینگونه اعمال، تظاهری است، اولیا از آن برائت جویند و مذمتش نمایند و خالق خلایق نیز صاحب اینگونه اعمال را عتاب کرده و برخی از ایشان را که صاحب مقاماتی باشند،عقوبت می نماید. (358127)
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۲۲:۳۷:۱۷
 
نام خدا
این چه نماز شبی است که آقای امیری هم فهمیده که ترک نمیشه نکنه نماز شب جماعت خوانده میشه
مشایی دیگرماهیتش بر همه معلوم شده (358151)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۲۳:۰۹:۰۰
 
دوستان عزیز! یعنی به نظر شما همه ی 24 میلیون نفری که به احمدی نژاد رای دادند به خاطر مقام معظم رهبری بوده؟! حرف های امیری فر در مورد مشایی را کاملا قبول دارم. ایراد بعضی ها این است که فکر می کنند همه ی 24 میلیونی که به احمدی نژاد رای دادند مشابه همدیگه فکر می کنند. در صورتی که کاملا بدیهی است که سلایق آن 24 میلیون با هم متفاوت است. من مطمئنم حداقل از 24 میلیون نفر، 2 میلیون نفر مشایی را قبول دارند و حامی او هستند. (358152)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۲۳:۰۹:۲۵
 
من هی میگم چرا این طفلی چشاش اینقد خماره. نگو اثرات بی خوابی و نماز شب زیاده. (358237)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۲:۴۶:۵۶
 
1-زمانی که عطاا... مهاجرانی را در مجلس استیضاح می کردند یکی در دفاع ازش گفت که من دیده ام که ایشان اهل نماز شب هستند!!!
2- اینکه خودتان را خسته نکنید احمدی نژاد هم با این طرف هم فکره در این شک نکنید ولی بنا به مصالح کشور علما خیلی بهش گیر نمیدن. والسلام خیال همه تون راحت (358377)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۹:۰۶:۵۱
 
حاج آقاي مشايي خيلي زحمت مي كشند مخصوصاً هنگام پس دادن منشور كوروش به پير استعمار اون روز را روز بزرگي اعلام كردند حالا نماز شب بخون چه فايده داره (358534)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۰:۳۰:۴۲
 
باید درکتابهای مدارس ابتدایی این کرامات برادر مشایی آورده شود تا در تاریخ ثبت شود که دولتی را که با خون دل و نذر و نیاز سر کار آوردیم سرکارمان گذاشت و شد دولت مشا محور با افکار مکتب پان ایرانیسم (358562)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۰:۳۸:۵۱
 
اقاي اميري ! ما مشائي را بالاتر از آني مي دانيم كه بخواهيم نماز شبش را در ميان عموم مردم مطرح كنيم چرا كه مهم آبرو داشتن نزد خداست كه مشائي از نوع اتمّش را دارد (358786)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۲:۰۹:۳۹
 
اینقدر ساده نباشید.اختلاف اصولگرایان با مشایی حربه ای برای انتخابات آینده ریاست جمهوری می باشد.می خواهند مشایی را فرد روشنفکر ومخالف آقایان جا بزنند تا رای مردم را بدست آورند غافل از اینکه...؟ (359190)
United States
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۶:۱۶:۰۸
 
اگر مشایی رئیس جمهور بشه باید برای ایران فا... خوند . (359320)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۸:۰۶:۲۲
 
نماز شب و دیگر عبادات شخصی مربوط به خود طرف می شه ، مهم اینه که در رفتارش تاثیر بذاره ، و هیچ ربطی به رفتار اجتماعی و سیاسی طرف نداره و نمی شه اون رو اثبات کرد.
کسانی هم که از این موارد برای نشان دادن لیاقت طرف مثال می زنند ، درک سیاسی ندارند! (359407)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۹:۳۲:۰۱
 
لطفا تند نرويد من هم تا قبل از سخنان روز شنبه امام خامنه اي تقريبا از احمدي نژاد نا اميد شده بودم ولي امام خامنه اي باز هم حمايت كردن ازش پس فعلا براي نگهداشتن احمدي نژاد تلاش ميكنيم (359596)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۲۳:۵۸:۲۷
 
آقای امیری فرنمازشب خواندن مستحب است . بی حساب پول بیت المال رابه تملق گویان و خانم بازیگر دادن حرام است .خوارج هم نماز شب می خواندند.مگرهرکس نمازشب می خواندبایدرئیس جمهورشود؟شمابه همین خیال باش که ایشان رئیس جمهورشوندوشمارئیس دفترشان. (359632)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۰۱:۰۵:۵۶
 
کسی که مورد تایید رهبر نیست، مطمئنا مورد تایید مردم هم نیست ! ما تابع ولایت هستیم ! (359642)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۰۱:۳۲:۳۱
 
مشایی را خودشان علم کردن که سر مردم را گرم کنن که مشکلات نمایان نشود بابا شما را به قران قسم به فکر ملت باشید . من شخصا"دیگر توان زندگی کردن ندارم (359663)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۰۳:۵۹:۴۸
 
هرکه خطایش افزون ترشود، شرم و آزرمش کمتر شود و هر که شرمش کمتر گردد،پارسائیش کمترشود و هرکه پارسائی اش کمتر گردد، قلبش بمیرد و هرکه قلبش بمیرد به دوزخ داخل گردد، (حکمت ۳۴۱نهج البلاغه) (360004)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۱:۲۴:۱۶
 
مشائی اینجا، مشائی آنجا، مشائی همه جا!!!! (360015)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۱:۲۸:۰۹
 
تویی که شخصیت آیت الله مصباح رو نمی شناسی و در موردش اینطوری حرف میزنی معلومه که بی سوادی (360023)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۱:۳۳:۵۸
 
من این آقا رو اصلا نمی‌شناسم اما فقط به این دو تا جمله‌اش دقت کنید :
- اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد !!
-اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم
اینا چه حرف‌هایی هست میاد یه نفر مثل مشایی رو بت می‌کنه برای خودش بعد میگه اگه آقا بگه زنم به من حرامه من تبعیت می‌کنم . اولا حرام شدن زن بر شوهر تابع یه سری مسائل اصولی فقهی و شرعی است و اگر مجتهد و یا مرجع تقلیدی آن را حکم کرد اصلا تو نمی‌توانی هم آن را قبول نکنی چه رسد به ولی فقیه.
خلاصه ایشان بهتر است در این چنین موارد هم بروند از مراد اصلیشون یعنی همان مشایی حکم بگیرند ! و اینقدر سفسطه بافی نکنند . (360289)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۴:۵۷:۵۱
 
گفت: اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد(این جمله شما قطعا توهین به مقام معظم رهبری و مراجع عظام و دلسوزان است )
به نظر من كانديداي مورد حمايت شخص احمدي‌نژاد اگر آقاي مشايي باشد، قطعا ايشان رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود. اگر مجلس نهم حامي دولت باشد قطعا رئيس‌جمهور دهم شخص مورد حمايت احمدي‌نژاد خواهد بود. (جناب آقای امیری فر این جمله شما به معنای میزان رای دولت است نه ملت ، مواظب کلام بی تامل خود باشید .) (360334)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۵:۳۲:۱۷
 
فقط مشايي و ديگر هيچ (360451)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۶:۴۲:۲۴
 
با سلام
این اقای امیری فر هم نسخه بدل مشایی هست
مگه هرکی نماز شب خواند دیگه نمرش بیسته؟ (360493)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۰۲-۰۵ ۱۷:۲۶:۵۸
 
خوارج هم نماز شب شان ترک نمی شد ولی جلوی علی ایستادند...عمرا بگذاريم همچين فرد منحرفي تاييد صلاحيت شود (361628)
۱۳۹۰-۰۲-۰۶ ۱۴:۳۳:۴۸