پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۰
عضو هيات رئيسه مجلس مطرح کرد؛

طرح یک فوریتی، باید در تخصصی ترین کمیسیون مربوط به آن، یعنی"برجام"بررسی شود

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 448179
عضو هيات رئيسه مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح اجرای برجام در جلسه علنی امروز مجلس گفت: این طرح بايد به كارشناسيیترين كميسيون مجلس در خصوص برجام ارجاع شود تا شائبه دوگانگی در مجلس ايجاد نشود.
طرح یک فوریتی، باید در تخصصی ترین کمیسیون مربوط به آن، یعنی"برجام"بررسی شود
گروه سیاست"جهان نيوز"_ محمد دهقان عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس گفت: از آنجاكه كميسيون برجام در مجلس شوراي اسلامي بيش از ۱۵۰ ساعت در خصوص متن برجام به صورت رسمي جلسه گذاشته و بيش از ۴۰ روز حتي در روزهاي تعطيلات تابستاني مجلس در مورد اين سند وقت صرف كرده است، ‌كميسيون صالح براي رسيدگي به طرح يك فوريتي، «كميسيون ويژه برجام» است.

نماينده طرقبه و چناران با بيان اينكه نمايندگان مجلس اعضاي اين كميسيون را براي به نتيجه رساندن مساله برجام تا آخر انتخاب كرده اند، افزود: تاكنون طرحها و لوايح تخصصي براساس آيين نامه داخلي مجلس به كميسيون ويژه ارجاع مي شد كه نمونه بارز آن كميسيون ويژه توليد ملي است كه همه طرحها و لوايح مربوط به توليد به اين كميسيون ارجاع مي شده است. بنابراين ارجاع طرح مربوط به برجام به كميسيوني غير از كميسيون برجام منطبق با رويه و عرف گذشته مجلس تلقي نمي شود.

اين عضو هيات رئيسه مجلس در پايان تاكيد كرد: اين طرح بايد به كارشناسي ترين كميسيون مجلس در خصوص برجام ارجاع شود تا شائبه دوگانگي در مجلس ايجاد نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب!
Iran, Islamic Republic of
بار دیگر به وضوح شاهد بودیم که برخی در مجلس چقدر گوش به فرمان دولت هستند
پارمیدا سادات
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا بعد از اینکه امروز رسما میخواستن کمیسیون برجام رو دور بزنند
سعيد
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
آنقدر تخصصی بود که دل دردگرفتیم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یه شربت گرمیچر بخور دل دردت آروم میشه. شربت گرمیچر واسه نوزادانی که بی دلیل دل درد میگیرن خوب جواب داده
United States
به دوستان عزیز دلواپس شعار گوی مرگ بر کل دنیا سلام عرض می نمایم .
سرور
کل دنیای شما امریکا است.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ما میگیم: مرگ بر کفار و ظالمین و قاتلین ملتهای مظلوم
شما ها که این اعتقاد رو ندارید مطمئن باشد که مطابق با آیات قرآن کریم در جنایات جنایتکاران شریکید و با آنها محشور میشوید. خوش باشد با دوستان جهنمیتان
مسعود دیپلمات
توطئه طرح دو فوریتی به منظور نادیده گرفتن زحمات کمیسیون برجام و دور زدن خطوط قرمز تبیین شده توسط مقام معظم رهبری بحمدالله به نتیجه نرسید.
در ادامه ممکن است توطئه دیگری توسط حامیان ... برای ارجاع طرح مذکور به غیر از کمیسیون برجام شکل بگیرد . ولی من به ایشان توصیه می کنم که چنین نکنید، در غیر این صورت راه بجای نبرید و مصداق ضرب المثل "عرض خود می برید و زحمت ما می دارید!" می شوید.
تخصصي ترين كميسيون يا جناحي ترين كميسيون./ كدام صحيح است افتاد !!!!!