يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

لیدزیونایتد خواهان جذب کی‌روش شد

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 378672
باشگاه دسته اولی لیدز یونایتد برای به خدمت گرفتن کارلوس کی‌روش ابراز تمایل کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش پرتغالی در جام‌جهانی برزیل روی نیمکت ایران نشست ولی تاکنون مذاکرات او با فدراسیون فوتبال ایران به سرانجام نرسیده و هنوز قرارداد او امضا نشده است.

روزنامه میرر انگلیس خبرداد باشگاه لیدزیونایتد به دنبال جذب کارلوس‌ کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است. کی‌روش که سال‌ها در کنار سر الکس فرگوسن کار کرد جانشین دیو هاکدایو خواهد شد که تنها شش بازی روی نیمکت لیدز نشست. اگر کی‌روش به عنوان لیدزیونایتد انتخاب شود نهمین سرمربی این باشگاه در ۱۰ سال اخیر خواهد بود.

کارلوس کی‌روش در جام جهانی برزیل روی نیمکت ایران بود اما هنوز قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نکرده است. این مربی پرتغالی سابقه کار در رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و آفریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه لیدز تلاش می‌کند تا خودش را به لیگ برتر انگلیس برساند و به همین منظور به دنبال جذب کی‌روش است که سال‌ها در لیگ برتر در کنار فرگوسن کار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *