پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ابهام‌ نوروزی درباره معیار دعوت‌ به تیم‌ ملی‌

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 441770
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها فکر می‌کردم به تیم ملی دعوت می‌شوم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نمی‌دانم معیار کی‌روش برای دعوت بازیکنان به تیم ملی چیست.
به گزارش جهان هادی نوروزی در گفت‌وگو با فارس،‌ در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، مشکلات مالی این تیم و همچنین موضوعات دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

- از شرایط پرسپولیس در روزهای حال حاضر صحبت کن.

در این چند روز دور جدید تمریناتمان را به صورت سفت و سخت آغاز کردیم. به خصوص دیروز که در دو نوبت تمرینات سنگین داشتیم. دیروز صبح تمرینات سنگین بدنی داشتیم و عصر دیروز هم یک بازی دوستانه انجام دادیم. شرایط پرسپولیس خوشبختانه خوب است و روز به روز بهتر می‌شود. البته حواشی و بی‌پولی اگر مشکل‌ساز نشود شرایط خوبی خواهیم داشت. بعد از برد مقابل فولاد روحیه بازیکنان هم بهتر شده است.

- خیلی‌ها معتقد بودند که پرسپولیس تنها نیاز به یک برد دارد تا روی دور بردن بیفتد. حالا که پرسپولیس فولاد را برده آیا سرخپوشان روی دور برد افتاده‌اند؟

حتما همینطور است. بعد از برد مقابل فولاد بازیکنان از روحیه خوبی برخوردارند. البته ما قبلا هم خیلی خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه‌گیری خوبی نداشتیم اما الان روحیه تیم دو چندان شده و تیم‌ها از بازی مقابل پرسپولیس وحشت دارند. چراکه تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند و واقعا شرایط خوبی داریم. باید این شرایط را در همه بازی‌ها رعایت کنیم.

- تعطیلی‌های لیگ برتر برای پرسپولیس مفید است یا مضر؟

در کل این تعطیلی‌ها به ضرر همه تیم‌هاست. ما ۷ ملی‌پوش داریم و این وقفه مسلما به ما ضربه می‌زند. در این دوره باید مجددا بدنسازی کنیم و از شرایط بازی خارج می‌شویم و این تمرینات پرفشار برای بازیکنان نمی‌تواند خیلی موثر باشد اما به هر حال بحث تیم ملی در میان است و نمی‌توان کاری کرد چراکه در همه جای دنیا برای تیم ملی تعطیلی در لیگ وجود دارد اما در ایران این تعطیلی‌ها بیشتر است!

- به عنوان یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس و کسی که کاپیتان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است فکر می‌کنی چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوی؟

راستش به این موضوع خیلی فکر کردم. چه زمانی که پرسپولیس بودم و چه زمانی که نیم‌فصل به نفت تهران رفتم. همیشه همه تلاشم را کردم و هر کاری کردم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. این حرف خودم نیست بلکه آمار و ارقام می گوید که من چه عملکردی داشتم و امیدوار بودیم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و واقعا نمی‌دانم معیار کی‌روش برای دعوت به تیم ملی چیست؟ بارها شده که فکر می‌کردم به تیم ملی دعوت می‌شود اما این اتفاق نیفتاده هرچند که من ناامید نیستم.

- دراین چند بازی نشان دادی که می‌توانی بازی‌ساز خوبی هم باشی با این پست جدید چطور کنار آمدی؟

من هر روز در تمرین سعی می‌کنم خواسته‌های برانکو را اجابت کنم و در بازی با فولاد هم دیدید که بیشتر در وسط زمین بودم و به دو فورواردمان کمک می‌کردم. ما وقتی با دو مهاجم بازی می‌ کنیم باید جمع‌تر حرکت کنیم. درست است که از دروازه دور شدم اما سعی می‌کنم در نقش بازی‌ساز وظایفم را خوب انجام دهم تا فشار زیادی بر روی بازیکنان جلوی زمین نباشد.

- در ابتدای مصاحبه از بی‌پولی صحبت کردی. فکر نمی‌کنی این بی‌پولی و اینکه بازیکنان از ابتدای فصل پولی نگرفته‌اند باعث شود که بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و تیم دچار مشکل شود؟

به هر حال بازیکنان هم حق دارند چراکه از ابتدای فصل هنوز پولی نگرفتند. باشگاه البته قول‌هایی داده که امیدواریم آنها را عملی کند اما این را بدانید که بازیکنان به خاطر نام پرسپولیس و هواداران بازی می‌کنند. ما امیدواریم که باشگاه به تعهداتش عمل کند تا بی‌پولی مشکل‌ساز نشود اما هواداران مطمئن باشند که بازیکنان پرسپولیس به خاطر بی‌پولی کم نمی‌گذارند.

- ۵ هفته از لیگ برتر گذشته اما پرسپولیس هنوز اسپانسری پیدا نکرده است. فکر نمی‌کنی برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس بد باشد که اسپانسر ندارد؟

من فکر می کنم که ما گم شده‌ایم و انگار دیده نمی‌شویم! البته ما بازیکنان در جریان موضوع اسپانسر و اینکه چه شخص یا گروهی اسپانسر پرسپولیس شود قرار نداریم و این وظیفه ما بازیکنان نیست که به این مسائل ورود کنیم اما می‌دانم که باشگاه تلاش زیادی می‌کند و امیدوارم که این مسئله هم حل شود تا از این وضعیت خارج شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *