جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸
آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران:

حمله به شورای نگهبان چیزی جز شادی دشمن بدنبال ندارد/ در پس توافق بدنبال دودستگی هستند

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 441176
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت امسال به مردم ثابت کند که تشنه قدرت نیست و عاشق خدمت است گفت:‌ حمله به شورای نگهبان، مجلس خبرگان و دستگاه‌هایی که عمود ثبات کشور هستند چیزی جز دشمن شادی بدنبال ندارد.
حمله به شورای نگهبان چیزی جز شادی دشمن بدنبال ندارد/ در پس توافق بدنبال دودستگی هستند
به گزارش جهان، آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته شهر تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: این هفته، هفته تجلیل از دو شهید والامقام، عبد صالح، خدمتگزار، و اسطوره بی‌غرور و بی‌تکلف است. شهید رجایی و شهید باهنر افرادی ولایتمدار به معنای واقعی بودند آنها ساده‌زیست واقعی بودند و عمرشان را با خدا معامله کردند.

وی ادامه داد: امروز ای کاش همه مسئولین بدانند که این مسئولیت‌ها گذرا است امیدوارم به گونه‌ای مسئولیت‌های خود را اداره کنند که در مسئولیت‌ها خدا را نشان دهند نه خودشان را همچون شهید رجایی و شهید باهنر.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: کارنامه شهید رجایی و شهید حجت‌الاسلام باهنر با خون زلالشان امضا شد و به خیل شهیدان پیوستند و دولت‌های بعدی سعی کردند که همان خط آنها را ادامه دهند.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت با میلاد امام رضا (ع) گفت: امیدوارم امسال دولت برای مردم این باور را ایجاد کند که آنها تشنه قدرت نیستند بلکه عاشق خدمت هستند.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: از زحمات دولت در ابعاد مختلف تشکر می‌کنیم دولت یازدهم توانسته است گام‌های مهمی را در مهار تورم، نوسانات ارزی و طرح سلامت و بهداشت عمومی بردارد. که این کارهای برجسته و مثبتی بوده که از سوی دولت یازدهم صورت گرفته است.

وی در ادامه به انجام مذاکرات هسته‌ای و هشدارهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: هشدارهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب همیشه در مذاکرات موید و به موقع بوده است و با این هشدارها امروز این دولت توانست مذاکرات را به جایی برساند و از مراحل فرسایشی خارج کند که این امر جای تقدیر دارد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: دشمن در پس تحریم و توافق به دنبال نفوذ در کشور است و در زمینه سیاست همچون حوادث فتنه ۸۸، به دنبال ایجاد دودستگی، چند دستگی و سوء ظن در بین مردم کشورمان هستند.

وی ادامه داد: دشمن از دیرباز در عرصه فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و امروز هم تمام تلاش آنها در جنگ فرهنگی آن است که ملت ما را از روحیه انقلابی، گفتمان امام (ه)، استکبارستیزی، کفرستیزی و شهادت‌طلبی باز دارد.

آیت‌الله صدیقی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا و سردمداران غربی در دنیا ایجاد خشونت می‌کنند و به دنبال آن هستند تا اسلام عاطفی، منطقی، عقلانی و وحیانی را اینگونه نمایش دهند که کارهای بی‌دین‌های در طول تاریخ بوده است. ما در عمل جلوی داعش می‌ایستیم ولی آمریکایی‌ها و غربی‌ها فرهنگ‌سازی داعش را انجام می‌دهند.

وی در ادامه به دوران پساتحریم اشاره کرد و افزود: مسئولان کشور فکر نکنند امروز که توافق شده سیاست‌ها و رفتار آمریکا و کشورهای غربی عوض شده است. آنها آدمخوار، جگرخوار، دین‌ناپذیر و به دنبال نابودی نظام ما هستند و همه هدفشان این است که معنویت را از جامعه بشر حذف کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز باید مدیریت کلان کشور یعنی قوه قضائیه، قوه مجریه و قوه مقننه به دنبال ریشه‌کن کردن مواد مخدر به خصوص مواد صنعتی باشند. امروز بی‌بند و باری‌ها، ازدواج سپید و بالا رفتن سن ازدواج همه به دلیل مشکلات فرهنگی در کشور است. امروز اگر دانشگاه مختلط و بی‌حجابی در کشور نبود جوانان به دنبال تشکیل خانواده می‌رفتند.
منبع: نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رقیه مرادی
Iran, Islamic Republic of
هجمه به شورای نگهبان کار درستی نیست
خانم
کو گوش شنوا؟
همه اینا رو میدونن...
ولی انتخابات نزدیکه و بعضی درک کردن که به خاطر کارهای گذشته شون، اگر درست رسیدگی بشه به همه سوابق، کارشون زاره...
برای همینه که استقبال میکنن از تضعیف شورا...
راه نجات همه پرسی است
میزان رای ملت است
عمار
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ونظارت ضعیف شورای محترم نگهبان یعنی زمینه سازی وبستر سازی برای فتنه به مراتب با ریشتر بالاتراز88.
حمله به شورای نگهبان کار منافقان کوردل است.
هجمه به شورای نگهبان از طرف کسانی صورت می گیرد که ریگی به کفش انان است .