شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۵
طبق مصوبه کمیسیون اقتصادی مجلس؛

اخذ گواهینامه بدون شرط پایان خدمت سربازی

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵
کد مطلب: 421376
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه این کمیسیون درباره حذف شرط پایان خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه خبر داد.
به گزارش جهان، عطاالله حکیمی نماینده مردم رودبار و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ از مصوبه این کمیسیون برای حذف شرط پایان خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته و در جریان بررسی لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل اشخاص ثالث، موضوع حذف شرط داشتن پایان خدمت سربازی برای گواهینامه را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: از آنجا که بسیاری از زندانیان، جوانانی هستند که به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت، نتوانستند گواهینامه بگیرند و استفاده از وسائط نقلیه حق همه مردم است، لذا پیشنهادی برای حذف شرط داشتن پایان خدمت سربازی در اخذ گواهینامه مطرح شد که به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: با تصویب این طرح موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه بدون انجام خدمت سربازی و تنها با داشتن ۱۸ سال سن می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند.

حکیمی در پایان گفت: این مصوبه کمیسیون اقتصادی است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فتوحی
ای کاش اینقدر به فکر کسانی هستند که خدمت نمیروند کمی هم به فکر ایثارگران بودند زحمت کشیدند کسر خدمت را حذف کردند در عوض کسانی را که حاضر به رفتن به خدمت را نبودند با طرح سه برادری معاف کردند اگر قانون در مملکت هست پسبرای همه باید یکسان باشد چرا بچه من که دارای جبهه هستم به خدمت برود ولی بقیه خیر کجای این کار عدالت است
Reza
United States
مگه کسی شما رو مجبور کرده بود که بری جبهه که الان میخوای برای پسرت رانت رزمنده بودنت رو بگیری که نره خدمت سربازی؟
سلام
کسی که دارای سابقه جبهه میباشد نباید منت بگذارد من هم 17 ماه سابقه دارم حالا چون سابقه دارم باید کل خانواده ام معاف شوند؟ متاسفم از طرز تفکر بعضی ها
رضا علیزاده
گرفتن گواهی نامه بدون پایان خدمت
اميد
خيلي فرم عاليه